Audi, един от основните спонсори на Реал Мадрид от 2003 г., вече няма да бъде свързван с белия клуб от 1 юли. Договорът изтича на 30 юни и двете страни решиха да не го подновяват, след като не постигнаха икономическо споразумение в преговорите, водени от лидерите на Мадрид и германската марка в края на миналата година.
“Кралският клуб“, с новия „Бернабеу“ пред завършване, ще повиши още повече приходите си, докато Audi намалява присъствието си във футболните клубове, за да се съсредоточи главно върху Байерн Мюнхен.
Така 19 години по-късно Audi, което беше във второто ниво на търговските споразумения на Мадрид, вече няма да бъде спонсор.
Клубът обаче вече е запълнил мястото, и то с друга емблематична марка от Бавария, съобщава „Марка“. Реал Мадрид вече е намерил заместник на Audi и е постигнал споразумение с BMW, което става един от основните спонсори на клуба и вече ще доставя колите за първия отбор.
Идеята на Мадрид е следващия понеделник да обяви новия спонсор.
Базираната в Мюнхен „Баварише Мотор верке“ (BMW), към която са също Mini и Rolls-Royce, е водещият продавач на автомобили от висок клас в Европа, изпреварвайки Audi, Lexus и Merсedes.
Освен това е първокласен спонсор на Милан и доставя колите на футболистите на италианския отбор от миналата година, когато германската марка реши да влезе в света на футбола, както Audi направи в началото на този век.
Сега, със споразумението с Реал Мадрид, той прави още една крачка напред, тъй като ще има видно място в клуба на 14-те европейски купи и в новия “Сантяго Бернабеу”.
Ауди, например, освен че дава колите на играчите от първия отбор, присъстваше на пейките на трибуните и в различни зони на стадиона и в базата Валдебебас.
Марката даде името си и на някои от летните турнири, в които Реал Мадрид присъства по договор. Споразумението с BMW, за което все още не са излезли икономически данни, ще бъде подобно по отношение на присъствието в Реал Мадрид.
Така клубът продължава да увеличава приходите си, които ще се умножат съответстващо с новия стадион, който ще бъде готов след една година, през юни 2023 г.
Прогнозата на клуба е оборотът да се увеличи с около 300 милиона евро, основно поради експлоатацията на стадиона през 365 дни в годината. И вътре в новия стадион идеята е BMW да играе важна роля.