0

Spotify Camp Nou вече е реалност - Педри, Мапи, Обамеянг, Алексия, Ансу и Айтана Бонмати са първите изображения на марката върху новата фасада на стадиона на Барселона, който за първи път в историята включва в името си реклама.

През 2006 г. Президентът Жоан Лапорта обяви, че барселонските сосиос са одобрили фланелката на Барса да бъде „оцветена“ за първи път в историята – с името на УНИЦЕФ. 

От сегашния му втори мандат ще се помни, че за първи път “Камп Ноу” постави друго име пред себе си. Това е на Spotify по силата на глобалното споразумение, което страните са подписали и с което шведската компания за възпроизвеждане на музика става основен спонсор на клуба в замяна на около 465 милиона евро, отбелязва "АС".

Както беше обявено от клуба в официално изявление, „ФК Барселона и Spotify дават този петък, 1 юли, началото на тяхното споразумение за спонсорство, с което най-популярната стрийминг аудио платформа в света става основен партньор на клуба. и Официален аудио стрийминг Партньор. Като част от сътрудничеството, шведската компания става „партньор за името“ на стадиона, който от днес вече показва новия стенопис с играчите на първите женски и мъжки футболни отбори Педри, Мария Леон, Ансу Фати, Алексия Путелас, Обамеянг и Айтана Бонмати, заедно с името на Spotify Camp Nou в центъра“. 

В изявлението се припомня, че "за пръв път в историята женският отбор на Барса ще бъде върху фасадата на “Spotify Камп Ноу” и че ще носят същия спонсор като мъжката фланелка."