0

Н ай-голямото шоу в спорта в Америка – Супербоул, тази година счупи поредните рекорди. 

Компаниите, които искаха да рекламират по време на 57-ото му издание в Аризона, трябваше да заплатят колосални суми, за да покажат 30 секунди от рекламата си, с което превърнаха тазгодишното събитие в най-скъпото в историята. 

Според водещ доставчик на пазарни и потребителски данни в САЩ, компаниите са платили средно по 7 милиона долара за реклама, срещу "само" 2,2 милиона през 2002 г.

"Светкавицата" и "Индиана Джоунс" пък бяха сред филмите, които имаха трейлъри по време на двубоя между Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс. 

Двата отбора пък играха върху уникален терена. 

НФЛ вложи цели 2 години, за да отгледа тревното покритие. То е расло в местна ферма във Финикс и е било поставено на стадиона едва 2 седмици преди Супербоул. Тревата е била монтирана на специален подвижен терен, който е транспортиран извън чашата на стадиона всяка сутрин за свежа слънчева светлина.

Цялото това чудо с терена излиза на НФЛ 800 000 долара.

Резултатът от финала е ясен, а шоуто на Риана на почивката и бременното й коремче бяха специален бонус.