Н ай-голямото шоу в спорта в Америка – Супербоул, тази година счупи поредните рекорди.
Компаниите, които искаха да рекламират по време на 57-ото му издание в Аризона, трябваше да заплатят колосални суми, за да покажат 30 секунди от рекламата си, с което превърнаха тазгодишното събитие в най-скъпото в историята.
Според водещ доставчик на пазарни и потребителски данни в САЩ, компаниите са платили средно по 7 милиона долара за реклама, срещу "само" 2,2 милиона през 2002 г.
Fox says that they have sold all of their Super Bowl advertising inventory.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 7, 2023
Here's the math:
$7 million per 30-second commercial
x 80 commercials per Super Bowl
——————
$560 million in advertising revenue
The NFL is booming 🚀
"Светкавицата" и "Индиана Джоунс" пък бяха сред филмите, които имаха трейлъри по време на двубоя между Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс.
Двата отбора пък играха върху уникален терена.
НФЛ вложи цели 2 години, за да отгледа тревното покритие. То е расло в местна ферма във Финикс и е било поставено на стадиона едва 2 седмици преди Супербоул. Тревата е била монтирана на специален подвижен терен, който е транспортиран извън чашата на стадиона всяка сутрин за свежа слънчева светлина.
The NFL has spent two years preparing the grass for tonight's field at the Super Bowl.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 12, 2023
The grass was grown at a local sod farm in Phoenix.
It was installed two weeks ago, and the field has been rolled out each morning for daily sunshine.
Total cost = $800,000 pic.twitter.com/Um8zZala2O
Цялото това чудо с терена излиза на НФЛ 800 000 долара.
Резултатът от финала е ясен, а шоуто на Риана на почивката и бременното й коремче бяха специален бонус.