0

В навечерието на Евро 2024 в медиите тръгна рекламно видео с един от най-хитовите в момента английски национали Джуд Белингам. На него 20-годишният халф на Реал Мадрид, превърнал се в основен стълб в „кралския клуб“ в дебютния си сезон, завършил с титла и Шампионска лига, е само по боксерки и топка.

Джуд, когото родителите му кръстили на любимото си парче на Бийтълс „Хей, Джуд!“, жонглира умело, накрая казва: „Аз съм Джуд Белингам. Всички носят  SKIMS“. 

А SKIMS е марката за дрехи на Ким Кардашиян, която успя да съблазни английското лъвче, оценено на 180 милиона евро на футболния пазар в момента.

Американката побърза да се похвали с находката си в своите профили в социалните медии, като публикува снимки на Джуд по боксерки, заедно с клипа и с гордото: „ДЖУД БЕЛИНГАМ ЗА SKIMS“.

Показателна е една от реакциите на потребителите: „Ти си гениална, кралица на маркетинга!“, с ред емотикони, сърца и възклицания „о, боже“. 

Джуд не е първото футболно парче, което SKIMS успява да привлече за рекламно лице. По-рано на мястото на Белингам бе бразилецът Неймар във фотосесия, подобна на тази с англичанина.