0

С премиера на четири нови камиона Volvo FH, FH16, FM и FMX в сърцето на София, шведската компания Volvo Trucks отбеляза 20 години от стъпването си у нас. Това е първата среща на флотилията с българската публика, а с нея стартира и роудшоу в градовете Бургас, Пловдив, Варна и Велико Търново. Шведският производител представи новите модели в края на февруари тази година, а от септември те вече се предлагат и на родния пазар. До момента са поръчани 18 камиона от български транспортни компании.

С премиера на четири нови камиона Volvo FH, FH16, FM и FMX в сърцето на София, шведската компания Volvo Trucks отбеляза 20 години от стъпването си у нас. Това е първата среща на флотилията с българската публика, а с нея стартира и роудшоу в градовете Бургас, Пловдив, Варна и Велико Търново. Шведският производител представи новите модели в края на февруари тази година, а от септември те вече се предлагат и на родния пазар. До момента са поръчани 18 камиона от български транспортни компании.

В основата на разработката на новите модели е подобряване на безопасността, комфорта и производителността на водачите, като Volvo FM и Volvo FMX са с изцяло нови кабини. Предлагат се и още по-ефективни решения за горивна ефективност, без компромис в динамиката и управляемостта. Новият камион Volvo FH за превоз на дълги разстояния може да оптимизира разхода на гориво с до 10% в сравнение с камион без I-Save, оборудван с конвенционалния 13-литров двигател.

В навечерието на годишнината си, представителите на Volvo Trucks България направиха равносметка, която показва, че през изминалите две десетилетия компанията е доставила над 5500 нови камиони у нас. Повече от 15 000 пък са сервизираните тежкотоварни автомобили. Над 12 милиона лева е инвестицията за изграждане на мрежата от центрове в София, Бургас, Варна, Велико Търново и София. В компанията работят повече от 120 служители.

Новият управляващ директор на Volvo Trucks България - Фредрик Олсон, сподели, че екипът на компанията запазва вярата си в развитието в България. Основна причина за това са гъвкавостта и устойчивостта на българските транспортни компании, които в известен смисъл имат по-добър опит в преодоляването на кризи от колегите си в Европа.

В контекста на усложнената ситуация със спад от 44% на пазара на нови камиони у нас за първите 9 месеца, Volvo Trucks България не само запазва, но и подобрява позициите си с ръст на пазарния дял, който вече надхвърля 20%. За периода от януари до август 2020 година, марката Volvo е номер едно по доставки на нови тежкотоварни автомобили в България. За същия период компанията отчита и сериозен ръст от 11% в продажбата на оригинални резервни части, както и увеличение на работата в сервизите в страната.

Предвид сложната ситуация, за компанията това са повече от добри резултати. Зад тях стои комбинация от няколко фактора – доказаните продукти и услуги, процесът на непрекъснато надграждане и усъвършенстване, дългогодишните, стабилни партньорства с клиентите, които се градят върху доверие и дълбоко разбиране на бизнеса им, и не на последно място – професионализма, отговорността и отборния дух на екипа на Volvo Trucks България. Компанията разчита много на новата гама от камиони Volvo, които са още по-адекватни на нуждите на българския пазар и актуалната ситуация.

Всички, които биха искали да се запознаят с новата гама камиони и да направят тест-драйв, могат да посетят сервизните центрове на Volvo Trucks в Пловдив на 22 октомври и в София на 23 октомври, като не е необходимо предварително записване.