0

Новият Ford Mustang е мечта за огромна част от хората по света и това никак не е случайно. Легендарният спортен модел е един страхотен автомобил, който смайва с външния си вид и предизвиква вълнение с гърления звук от 5,0-литровия двигател V8. За да чувате по-добре този звук има две възможности – или да шофирате с отворени прозорци, или да изберете откритата версия. Кабриолетът Ford Mustang е оборудван с електрически текстилен покрив, който се сгъва и разгъва само за 8 секунди. С вдигнат или свален гюрук, Mustang със сигурност ще остави трайно впечатление, където и да отидете. Легендарният „масъл кар” предизвиква водача да качи любимия си човек и заедно да се отправят на романтично пътешествие. Кабриолетът доставя огромно удоволствие както за шофьора, така и за пътниците, които се возят в него.

Кабриолетът е оборудван с електрически текстилен покрив, който се сгъва и разгъва само за 8 секунди.

Новият Ford Mustang кабриолет е истинска сензация, където и да се появи, тъй като е запазил характерните за оригинала пропорции с дълъг преден капак, висока линия на прозорците и изместен назад салон. В дизайна се открояват препратки към първия модел, получили модерна интерпретация. От двете страни на широката радиаторна решетка се намират продълговатите фарове, допълнени от LED светлини във формата на хриле. Бронята е прорязана от трапецовиден отвор за въздух, а в релефния капак има вентилационни отвори. Издутите арки на калниците и 19-инчовите алуминиеви джанти подсилват мускулатурата на страничните повърхности. Предните стойки на покрива са силно наклонени, което прави профилът по-стремителен. Финото издигане на задната част спомага за създаване на притискаща сила, когато мощността и въртящият момент на автомобила са събуждат за живот чрез задвижването на задните колела. Отзад правят впечатление тесните ленти на светлините. Откритият Mustang GT има допълнителни спойлери и две хромирани ауспухови тръби, които засилват звука от мотора и увеличават адреналина от пряката връзка с природата под открито небе.

В централния панел е интегриран 8-инчовият сензорен дисплей на мултимедийната система SYNC 3.

В интериора на Ford Mustang кабриолет се долавя класическият стил на моделите от 60-те години на миналия век, което прави салона очарователен и в същото време функционален. Материалите и покритията са приятни на вид и на допир, като се виждат повече хромирани детайли, а на педалите са поставени метални пластини. При версията GT тапицерията е кожена. Централният панел е по-компактен и леко наклонен. В него е интегриран чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система SYNC 3. Кормилната колона се регулира по височина и в дълбочина. Предните седалки са удобни и в тях човек може да прекара часове без да почувства никаква умора. Откритият Mustang има и задни седалки, на които удобно могат да седнат още двама пътници. Пространството над главите е по-голямо, отколкото в купето, а салонът е станал по-широк в областта на раменете. Обемът на багажника е 332 литра. Стандартното оборудване на версията GT е много богато и включва система за достъп без ключ, електрически стъкла и огледала, двузонов климатроник и аудиосистема с 9 тонколони, датчици за дъжд и светлина, отопляеми и вентилирани предни седалки с електрическо задвижване и много други.

Откритият Mustang има и задни седалки, на които могат да седнат двама пътници, без главите им да опират.

Зад волана на открития Ford Mustang GT с 5,0-литровия V-образен 8-цилиндров бензинов двигател под капака се чувствам като хала на пътя. Моторът е с максимална мощност от 418 к.с. при 6500 об/мин и се развърта с лекота. Максималният въртящ момент от 530 Нм се достига при 4250 об/мин. Всяко натискане на газта е съпроводено от дрезгав рев на двигателя. Динамиката също е отлична. Кабриолетът се ускорява от място до 100 км/ч за 4,8 секунди с 6-степенната автоматична скоростна кутия. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч. На планински път Ford Mustang Cabriolet доставя чисто удоволствие от шофирането под открито небе за водача. На ниските обороти двигателят мърка тихо, но като натисна газта ме побиват тръпки.

С вдигнат или свален гюрук, Mustang със сигурност ще остави трайно впечатление, където и да отидете.

Звукът тутакси се променя и сякаш под капака се чува шум от копитата на яростното препускащи коне. Автоматичната 6-степенна скоростна кутия работи чудесно и веднага разбира кога искате да ускорите пъргаво. Ако не хвърляте по едно око на скоростомера, неусетно ще достигнете 200 км/ч. При спокойно возене средният разход на гориво е 12 литра на 100 км, но ако постоянно пришпорвате този Mustang за да чувате подлудяващия рев на мотора, по-скоро се пригответе за около 20 л/100 км. Новият Ford Mustang Cabriolet е с независимо многораменно задно окачване, което значително подобрява комфорта на возене и изостря управлението. Колата се държи стабилно на планински пътища със завои, а неравностите се поемат без сътресения от окачването. На магистралата „мустангът” препуска с всичка сила.

Под капака на Mustang GT е скрит 5,0-литров V-образен 8-цилиндров бензинов мотор с мощност от 418 к.с.

Ford Mustang Cabriolet 5.0 V8 GT

5,0-литров 8-цилиндров бензинов двигател

6-степенна автоматична скоростна кутия

418 к.с. максимална мощност при 6500 об/мин

530 Нм въртящ момент при 4250 об/мин

4,8 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

250 км/ч максимална скорост

12,0 л/100 км среден разход на бензин

281 г/км емисии на СО2

102 500 лева цена на модела