Предните седалки в новото Volvo XC90 са меки и комфортни. Те са с електрическо задвижване, а кормилната колона има много широк диапазон на регулиране по височина и дълбочина. Предвидена е и функция за отопление, а срещу доплащане можете да изберете спортни седалки с подобрена странична опора. Шофьорът и пътникът са разделени от високия тунел на трансмисията, на който са разположени въртящия се бутон за стартиране и спиране на двигателя, малкото лостче за ръчната спирачка и е останало повече пространство за подлакътник с отделение за вещи в него. Паркирането е подпомогнато със стандартна камера за обратно виждане. На втория ред седалки местата има много повече място за краката и главите на пътниците, въпреки че и по-рано салонът беше много щедър. Предвидена е и хоризонтална регулировка на седалките, а в центъра може да се повдигне вградената детска седалка. Третият ред седалки сега са много по-просторни и вече са предназначени и за възрастни със среден ръст. Задните седалки са поставени малко по-високо от предните, амфитеатрално, така че пътниците да могат да се любуват на пътя през предното стъкло. Обемът на багажника при използване на 7-те места е нараснал до 314 л, в конфигурация с 5 места варира от 692 до 721 л в зависимост от позицията на втория ред седалки, а със сгънати втори и трети ред седалки става 1951 л. Капакът на багажника още в базовата версия е получил електрическо задвижване и се отваря само с размахване на крака под бронята.
Уютен скандинавски стил в салона
Мека кожа и полиран алуминий обгръщат 7-те пътници на борда
Предните седалки в новото Volvo XC90 са меки и комфортни. Те са с електрическо задвижване, а кормилната колона има много широк диапазон на регулиране по височина и дълбочина. Предвидена е и функция за отопление, а срещу доплащане можете да изберете спортни седалки с подобрена странична опора. Шофьорът и пътникът са разделени от високия тунел на трансмисията, на който са разположени въртящия се бутон за стартиране и спиране на двигателя, малкото лостче за ръчната спирачка и е останало повече пространство за подлакътник с отделение за вещи в него. Паркирането е подпомогнато със стандартна камера за обратно виждане. На втория ред седалки местата има много повече място за краката и главите на пътниците, въпреки че и по-рано салонът беше много щедър. Предвидена е и хоризонтална регулировка на седалките, а в центъра може да се повдигне вградената детска седалка. Третият ред седалки сега са много по-просторни и вече са предназначени и за възрастни със среден ръст. Задните седалки са поставени малко по-високо от предните, амфитеатрално, така че пътниците да могат да се любуват на пътя през предното стъкло. Обемът на багажника при използване на 7-те места е нараснал до 314 л, в конфигурация с 5 места варира от 692 до 721 л в зависимост от позицията на втория ред седалки, а със сгънати втори и трети ред седалки става 1951 л. Капакът на багажника още в базовата версия е получил електрическо задвижване и се отваря само с размахване на крака под бронята.
0
коментара