0
Ие ериорът на изцяло новото Volvo ХС 90 е обзаведен в уютния скандинавски стил. Материалите в салона са отлични, като дори и в базовата версия са съчетани мека кожа и полиран алуминий, а осветлението се осъществява с помощта на светодиоди. Селекторът на трансмисията е инкрустиран с естествен кристал. Можете да изберете и поставки от дърво, както и метални накрайници на педалите. Воланът е с три спици, а в зоните за захващане са предвидени специални увеличени модули. Показанията на приборите на Volvo XC90 са изведени на 12,3-инчов дигитален екран, а срещу доплащане най-важните параметри могат да се проектират върху предното стъкло на Head-up дисплей. Централната конзола е леко обърна към водача. По-голямата част от нея заема огромен 9,5-инчов сензорен екран на мултимедийна система, наподобяващ таблет. От него се управляват почти всички функции, от спътниковата навигация до електронния климатик. Ето защо от традиционните бутони са останали съвсем малко – само за най-важните функции. Традиционните бутони и контролери са заменени от интуитивно взаимодействие между сензорния екран и системата за гласов контрол. Възможностите в автомобила включват Интернет радио, навигация, поточно слушане на музика, клониране и използване на устройства Apple и Android на сензорния екран и още много други. Когато една от секциите на сензорния екран се разгърне при допир, другите се свиват, но остават видими и леснодостъпни. Това прави екранът много лесен за употреба, без да се налага да се минава през основното меню, когато се минава от една функция на друга. Изцяло новото Volvo XC90 е оборудвано с аудиосистема, която включва усилвател от „Клас D” с мощност 1400 вата и 19 високоговорителя на Bowers & Wilkins. Системата включва и субуфер с въздушна вентилация. За обработката на звука е използван най-новият софтуер за управление на високоговорителите, като по този начин автомобилът може да се превърне в концертна зала на колела.
Предните седалки в новото Volvo XC90 са меки и комфортни. Те са с електрическо задвижване, а кормилната колона има много широк диапазон на регулиране по височина и дълбочина. Предвидена е и функция за отопление, а срещу доплащане можете да изберете спортни седалки с подобрена странична опора. Шофьорът и пътникът са разделени от високия тунел на трансмисията, на който са разположени  въртящия се бутон за стартиране и спиране на двигателя, малкото лостче за ръчната спирачка и е останало повече пространство за подлакътник с отделение за вещи в него. Паркирането е подпомогнато със стандартна камера за обратно виждане. На втория ред седалки местата има много повече място за краката и главите на пътниците, въпреки че и по-рано салонът беше много щедър. Предвидена е и хоризонтална регулировка на седалките, а в центъра може да се повдигне вградената детска седалка. Третият ред седалки сега са много по-просторни и вече са предназначени и за възрастни със среден ръст. Задните седалки са поставени малко по-високо от предните, амфитеатрално, така че пътниците да могат да се любуват на пътя през предното стъкло. Обемът на багажника при използване на 7-те места е нараснал до 314 л, в конфигурация с 5 места варира от 692 до 721 л в зависимост от позицията на втория ред седалки, а със сгънати втори и трети ред седалки става 1951 л. Капакът на багажника още в базовата версия е получил електрическо задвижване и се отваря само с размахване на крака под бронята.