0

„Ако не си на изложението SEMA, значи отсъстваш и от света на автомобилните модификации”, казва Атанас Вилнер, основател на едноименното ателие Vilner. „Ние бяхме там като ексклузивен партньор на испанския производител на суперспортни автомобили AD Tramontana”, споделя Вилнер.

AD Tramontana произвежда уникални автомобили в лимитирани серии и всяка една кола е с индивидуално изработен интериор. Всеки проект е различен и се разработва от Vilner в България, като изложената на SEMA Tramontana е последната еволюция на сътрудничеството на двете марки.

От Vilner са проектирали и изработили абсолютно всичко в двуместния кокпит на карбоновия шосеен болид.

Дизайнерите от българското ателие Vilner са разработили и изработили абсолютно всичко в двуместния кокпит на карбоновия шосеен болид, като изключение правят само бутоните и превключвателите. Основният акцент е „златната кожа”, която продължава златистите мотиви, зададени с екстериора. Тя е с гущеров релеф и придава старинно царствено излъчване на седалките.

Останалата част от тях е облицована с комбинация от черна кожа и алкантара, съшита също със „златен” конец. Страничните облицовки на кокпита и дори стелките са изработени в същия стил, който може да бъде ясно различен при козирката на контролните уреди – черна алкантара със златен кант.

Основният акцент в интериора е златната кожа с гущеров релеф, в тон със златистите мотиви от екстериора.

Воланът на тази Tramontana е проектиран изцяло от Vilner – от формата, типа материали и тяхното разпределение, до позицията на бутона за изключване от скорост, всичко е по идея и реализация на българското ателие. Бутоните за клаксона са скрити при уширенията над палците, а централният маркер също е „златен“.

Vilner участва на SEMA като ексклузивен партньор на производителя на суперавтомобили AD Tramontana.

„Двигателят е 5,5-литров V12 битурбо бензинов от Mercedes-Benz, генерира мощност от 888 конски сили и създава царствено усещане у шофьора. Това самочувствие трябваше да личи и от дизайна на интериора – никой не очаква скромност от подобна машина, чийто кокпит напомня този на боен самолет”, допълва Вилнер.

Изложената на SEMA кола е последната еволюция на сътрудничеството между AD Tramontana и Vilner.