К омисията за защита на потребителите готви ново мобилно приложение за летния сезон, в което всеки ще може подава жалби и сигнали от самите търговски обекти.
Недоволните потребители ще могат да правят снимки на терен и да ги пускат като доказателства.
КЗП напомня на гражданите да бъдат особено внимателни при планирането на своите почивки.
Те могат да проверят дали туроператорът e регистриран на адрес: ntr.tourism.government.bg, както и дали мястото за настаняване е категоризирано или регистрирано.
Изисквайте потвърждение на резервацията, четете внимателно договора и пазете всички документи - договори, касови бележки, фактури, както и кореспонденцията с туроператора, съветват още експертите.
За миналата година общият брой на жалбите и сигналите до КЗП надхвърля 27 000, включително по отношение на туристическите услуги, срещу мобилни оператори, банки, фирми за бързи кредити и други, съобщи Комисията.
Източник: БТА