П о дрехите посрещат, по ума изпращат, гласи добре познатата поговорка. Във футбола рядко приветстват по екипите, но в съвременната бизнес центрофуга новите фланелки на тима са сред най-важните летни събития за всеки клуб. У нас финансовият ефект от продажбата им е минимален, което донякъде е отражение на дългогодишната маркетингова импотентност на родните отбори, изразена в липсата на адекватни феншопове, заредени онлайн магазини, наличност на модели и размери. Развитие и напредък има, но има още много какво да се желае.
Новият сезон в Първа лига започва с увеличен брой тимове – 16, а любопитното е, че цели пет от тях смениха марката на доставчиците си това лято, при това все от досегашните членове на елита – ЦСКА и Ботев Пд минаха на италианските „Макрон“, Берое заложи на германския „Яко“, Арда замени „Найк“ с „Улшпорт“ и Ботев Враца облече по-скромния „Зеус“. Макар да бе изоставен от „канарчетата“ и „заралии“, традиционният немски играч Uhlsport пак е лидер в първия ешелон – вече само с 4 клуба.
Целият интересен материал четете в днешния брой на в. "Мач Телеграф".
Мач Телеграф