0

Д жорджина Родригес е испанската инфлуенсърка с най-много последователи в социалните мрежи. 
Връзката й с Кристиано Роналдо разшири значително медийното й присъствие, което се отразява в различните й профили в основните платформи. Достатъчно е да се припомни, че португалецът е спортистът с най-много последователи в социалните мрежи.

А неговото име изстрелва нагоре и популярността на Джорджина.

В Instagram бившата продавачка има повече от 46 милиона последователи, а това й носи солидни икономически печалби.

На 29 години моделът се къпе в злато  благодарение на различните рекламни кампании в социалните мрежи. 
Както беше публикувано този вторник от дигиталния портал „Look“, испано-аржентинката може да прибере до 12 000 евро за Story в Instagram. 
Що се отнася до публикация в канала й, марките, които искат да видят продуктите си в профила на майката на Алана Мартина и Бела Есмералда, трябва да платят около 60 000 евро.

 

Половинката на Кристиано Роналдо също кешира с всяка семейна публична изява.

Присъствието на Джорджина Родригес на фотосесия означава изплащане на повече от 100 000 евро от организаторите, според  горепосочените медии.

Look също публикува на страниците си, че Джорджина Родригес е ударила джакпота с последния си договор с италианската марка Elisabetta Franchi. 

Споразумението между инфлуенсъра и тази луксозна фирма надхвърля 400 000 евро. При това в цифрата не са включени потенциалните приходи от откриване на нови магазини, нито  възможните публични изяви с тоалети на марката,  които биха означавали допълнителни пари.

С тях заработеното от Джорджина може да надхвърли милион евро, изчисляват експерти, консултирани от въпросния портал.