Интегрирането на страничните камери към шасито е постигнато чрез малки отвори във формата на пирамида в триъгълника на предното стъкло. Третата камера е интегрирана в основата на GPS антената на тавана на автомобила. Система за обработка на образите обединява заснетото от трите камери за да създаде картина за всеки монитор. В допълнение на обикновените огледални образи, полето на визия на водача е разширено в пространство, обикновено недостъпно за него. Така водачът може да използва различни настройки за да покаже изглед от страни или задната част на собствения си автомобил. В комбинация с подходящата ориентация, това „пришиване” на образи предотвратява всякакви „дупки” в полето на виждане - особено опасните за инциденти слепи точки на конвенционалните огледала. Образите на камерите са проектирани на OLED екрани, създадени от Continental. Благодарение на собствената си покривна технология тази енергийно спестяваща система на Continental e непробиваема за директна светлина, осигурявайки по този начин постоянно ясно разчитане на екраните. Те са кристално ясни и консумират по-малко енергия от обикновените екрани. За разлика от конвенционалните огледала, трафик ситуацията е показана чрез камера, така че блясъка причинен от ниско слънце и светлини на автомобили е елиминиран. За да осигури най-добро качество на картината, камерите са оборудвани с функционалност, която елиминира яркото слънце в бяла повърхност без блясък и подобрява видимостта при сумрак. Покритите лещи на страничните камери са по-малко чувствителни и имат по-малка повърхност от традиционните огледала, които по-лесно се зацапват. Това подобрява погледа назад, дори и в лошо време. В момента Continental разработва система за почистване на камерите. С дигиталната система за наблюдение Continental не само постига изискванията за конвенционални огледала от клас I и III, но и предлага много по-голяма функционалност от основната им функция. „Вместо обикновено огледало ние разчитаме на фокусиран към водача интерфейс човек-машина, който не само дава по-добри визуални показатели, но и дава възможност за предоставяне на ситуационни инструкции на мониторите”, отбеляза д-р Отмар Шрайнер от Continental.
Без огледала в колите на бъдещето
Continental разработи видеосистема за дигитално наблюдение на пътя
Интегрирането на страничните камери към шасито е постигнато чрез малки отвори във формата на пирамида в триъгълника на предното стъкло. Третата камера е интегрирана в основата на GPS антената на тавана на автомобила. Система за обработка на образите обединява заснетото от трите камери за да създаде картина за всеки монитор. В допълнение на обикновените огледални образи, полето на визия на водача е разширено в пространство, обикновено недостъпно за него. Така водачът може да използва различни настройки за да покаже изглед от страни или задната част на собствения си автомобил. В комбинация с подходящата ориентация, това „пришиване” на образи предотвратява всякакви „дупки” в полето на виждане - особено опасните за инциденти слепи точки на конвенционалните огледала. Образите на камерите са проектирани на OLED екрани, създадени от Continental. Благодарение на собствената си покривна технология тази енергийно спестяваща система на Continental e непробиваема за директна светлина, осигурявайки по този начин постоянно ясно разчитане на екраните. Те са кристално ясни и консумират по-малко енергия от обикновените екрани. За разлика от конвенционалните огледала, трафик ситуацията е показана чрез камера, така че блясъка причинен от ниско слънце и светлини на автомобили е елиминиран. За да осигури най-добро качество на картината, камерите са оборудвани с функционалност, която елиминира яркото слънце в бяла повърхност без блясък и подобрява видимостта при сумрак. Покритите лещи на страничните камери са по-малко чувствителни и имат по-малка повърхност от традиционните огледала, които по-лесно се зацапват. Това подобрява погледа назад, дори и в лошо време. В момента Continental разработва система за почистване на камерите. С дигиталната система за наблюдение Continental не само постига изискванията за конвенционални огледала от клас I и III, но и предлага много по-голяма функционалност от основната им функция. „Вместо обикновено огледало ние разчитаме на фокусиран към водача интерфейс човек-машина, който не само дава по-добри визуални показатели, но и дава възможност за предоставяне на ситуационни инструкции на мониторите”, отбеляза д-р Отмар Шрайнер от Continental.
0
коментара