0
Но ото Suzuki Vitara има добра геометрична проходимост с преден ъгъл на атака от 18,2 градуса и заден ъгъл от 28,2 градуса. Системата за помощ при спускане много облекчава водача по стръмен наклон. Пътният просвет от 185 мм не е от най-големите, но е достатъчен за щурмуване на офроуд. Базовата версия на Vitara е със задвижване само на предните колела, а двойното предаване 4х4 е опция. Водачът може да го задейства при скорост до 60 км/ч в режими Snow и Lock. Фирмената система за задвижване на четирите колела All-Grip 4WD предлага четири режима на работа - Auto, Sport, Snow и Lock, които се сменят от въртящ се селектор на централната конзола, като променят работата на двигателя и твърдостта на окачването. Първият режим Auto е създаден за максимална икономия на гориво при шофиране в града. При него колата е основно с предно предаване, като задната ос се свързва автоматично при пробуксуване на предните колела. Режимите Sport и Snow, както показват самите имена, са режими на управление съответно с максимална ефективност и максимална проходимост. По-специално Snow предполага движение не само на сняг, но и по черни пътища, както и върху хлъзгава повърхност. При него трансмисията предава въртящия момент на четирите колела, като електрониката постоянно го регулира в зависимост от моментните условия на движение и степента на натискане на педала на газта за да осигури добро сцепление и стабилност със стриктно следване на зададената посока. Режимът Sport е създаден за динамично шофиране и висока степен на контрол по време на вземане на остри завои със спортен стил на управление. В спортен режим двигателят поддържа по-високи обороти за по-бързо ускорение при превключване на скоростите. Режимът Lock се използва в случай, че закъсате в кал, сняг или пясък, като при него системата разпределя равномерно (50:50) тягата между предната и задната ос.