Тези които се смятат, че хубавите неща са в малки опаковки не грешат. Последнот творение на BMW, доказва точно това. То се нарича М2 и от базово купе серия 2 се превръща в пистов спортист, съчетавайки 3.0-литровия редови шестцилиндров двигател на М4 с малкото купе на серия 2.
Изцяло алуминиевият турбо двигател под сравнително дългия капак на М2 разполага с внушителните 365 конски сили и 343 Нм въртящ момент. При overboost на турбото - форсиране, двигателят може да произведе 369 Нм въртящ момент. Ако изберете M DCT трансмисия с двоен съединител, М2 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди, а със стандартната 6-степенна ръчна скоростна кутия за 4.4 секунди.
Въпреки че M2 е малко по-бавно, когато е с ръчни скоростна кутия, то предлага на водача много по-добро усещане. Това означава, че може да бъде по-бързо в действителност, но се усеща по-бързо. С ситемата за напасване на оборотите, двигателят автоматично напасва подаването на газ сваляне на предавки, като гарантира перфектно превключване. Освен това, частите в механичната трансмисия са обвити с въглеродни влакна, които правят певключването още по-плавно.
Цялата тази мощност се предава към задните колела чрез Active M диференциал, използва електроника за подобряване на сцеплението. Така в екстремни или хлъзгави пътни условия, може да блокира едно колело прилагайки 1834 Нм въртящ момент и да предотврати буксуване.
М2 също е снабден с друго електро-механично вълшебство, като електрически сервоусилвател на волана. Тази система премахва тежкия, неефективен хидравличен сервоусилвател на волана. Не само, тази система няма червено масло, което да изтича когато се счупи, тя спестява гориво.
С натискането на един бутон, водачите могат да променят усилието на управлението на М2. BMW казва, че линиите на автомобила черпят вдъхновение от исторически модели на BMW, като 2002 Turbo и 3.0 CSL.
Ако вече искате M2, вие трябва да знаете, че ще се предлага в четири цвята: Long Beach син металик, Alpine бяло, Sapphire черен металик и Mineral сив металик.
