0

Ако не сте успели да посетите Автомобилния салон в София 2015, днес е последния ви шанс. Изложбените зали на „Интер Експо Център” отвориха врати точно в 10.00 часа и ще работят за посетители до 20.00 часа. В последния ден на изложението се очаква засилен интерес от страна на посетителите, тъй като за много хора работната седмица включва и събота, така че днес е единственият им почивен ден и чудесна възможност да разгледат най-новото от света на автомобилите. В залите на изложбения център има над 80 премиери на коли, като някои от тях бяха показани на последното европейско изложение във Франкфурт преди месец. Сред експонатите има прототип на компактен хечбек, няколко спортни модела смайват с дизайна и мощността си, а за практичните потребители има бонуси и отстъпки при покупка на кола в рамките на изложението.

Изложеният Multivan Generation Six с двуцветно лаково покритие комбинира бяло и червено.

Много голям е интересът  към експонатите на Volkswagen, където за първи път пред родна публика е изложено новото шесто поколение на големият ван Transporter в лимитираната юбилейна серия Multivan Generation Six. За 65 годишният си опит на пазара Transporter е доказал своето достойнство и професионализъм. Всяко поколение само по себе си за времето, през което се е предлагало, е било технологичен лидер и точно е отговаряло на нуждите на пазара. Новият Transporter ревностно следва този принцип. С 500-те си моделни модификации моделът покрива напълно изискванията за автомобил подходящ, както за работа, така и за свободното време и семейството.

Дистанционното управление облекчава затварянето на издигащата се на височина на около 2 м отворена задна врата.

Ексклузивно за въвеждането на новото поколение на Transporter у нас, Volkswagen представя специалния модел Multivan Generation Six. Тази модификация се базира на серийния модел Multivan Comfortline като са въведени множество подобрения в оборудването, който придадат на автомобила много по-впечатляващо излъчване. В серийното оборудване са включени затъмнени стъкла, предни и задни LED-светлини, фарове за мъгла със светлини в завой и пакет „Хром”. Като опция се предлагат четири варианта двуцветни лакови покрития, като изложеният модел комбинира бяло и червено (Candy White/Cherry Red), съчетани с декоративни елементи по таблото на автомобила, както и 18-цолови лети джанти в ретро дизайн, които се предлагат в два цветови нюанса. Интериорът на специалното издание Generation Six включва седалки с тапицерия от алкантара с двуцветен дизайн, червени шевове по мултифункционалния волан и скоростен лост, както и стелки с контрастиращ кант, които правят впечатление.

След издърпване облегалката на задната седалка в задната част се образува почти равна повърхност за лежане.

Както и преди, Multivan впечатлява с неподражаемото си усещане за простор. Според оборудването на първия заден ред места са монтирани една или две единични въртящи се седалки. Двете седалки са закрепени на пода с модифицирани закрепващи релси, върху които могат без демонтиране да се застопоряват, въртят или с лекота да се преместват. Възможно е и демонтиране на единичните седалки или на целия ред, за да се освободи повече товарно пространство. Поставената върху ролкови лагери лежаща седалка също е монтирана на релсите на пода и може да се застопорява в произволна позиция в задната част. Гъвкавостта на седалките превръща задната част в истинско поле за действие по отношение на преобразуването. Възможно е всичко – от нормален багажник до голямо товарно отделение. Мрежеста преградна стена, която в зависимост от нуждите може да бъде монтирана вертикално, разделя товара от пътниците. Щората на товарното отделение предпазна багажника от погледите отвън. В напълно електрическия вариант вратата се отваря автоматично от дръжката, затваря се с дръпване на дръжката или се отваря и затваря с дистанционно управление с натискане на бутон в ключа на колата. Това облекчава най-вече затварянето на издигащата се на височина на около 2 м отворена задна врата.

Multivan може бъде с една или с две плъзгащи се странични врати, като те могат да бъдат с електрическо задвижване.

Новата линия на Transporter се въвежда с изцяло обновени турбодизелови двигатели. Тези агрегати са разработени специално с оглед на тежките задачи, които един автомобил за работа е принуден да изпълнява, като приоритет при конструирането им е даден на издръжливостта и дългия срок на експлоатация. Всички двигатели TDI са с работен обем 2,0 литра, а мощността им е 84, 102, 150 и 204 к.с. При бензиновите агрегати в предложенията е включен един по-голям 4-цилиндров мотор 2.0 TSI. Изборът е между 150 к.с. и 204 к.с. При цялата обновена линия на Transporter разходът на гориво е оптимизиран близо с литър на 100 км. Всички двигатели серийно са оборудвани със система „Старт-стоп”, което води до средно 15% намаление на разхода на гориво. Според двигателя и модела на разположение са 5- или 6-степенна механична скоростна кутия, 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG, както и задвижване на четирите колела 4Motion. Уникална по рода си е предлаганата комбинация между автоматична трансмисия DSG и система за задвижване на четирите колела 4х4.