Корейците от Hyundai са готови с нова модификация на своя компактен модел i30. След като през миналата година дебютираха хечбека с 5 врати и комбито i30 Wagon, сега дойде ред на нова модификация, наречена i30 Fastback. Новият модел въвежда напълно нов вид каросерия в С-сегмента и е предназначен за потребителите, които обичат стила, модата и класата. Изисканият дизайн на Hyundai i30 Fastback се дължи на спортната и удължена линия на каросерията. Силуетът на Hyundai i30 Fastback е с излъчване на спортно купе и е по-нисък с 25 мм, в сравнение с хечбека i30. Това е първото елегантно купе с 5 врати, което идва в компактния сегмент, разширявайки избора на клиентите. Променено е и окачването на Hyundai i30 Fastback, което е втвърдено с 15% спрямо i30 за още по-динамично шофиране. Харизматичният силует на i30 Fastback завършва с извит заден спойлер, който е интегриран в капака на багажника и продължава до задните светлини. Задните колони и стъклото между тях са вдъхновени от премиум сегмента и проектирани с елегантни форми.
Скосената странична линия на автомобила допълва чувството за динамично движение напред. Благодарение на удължения силует, колата е с обща дължина от 4455 мм, което е със 115 мм повече от варианта i30 хечбек, а височината е намалена с 25 мм до 1425 мм. За задвижването на новия Hyundai i30 Fastback ще се предлагат познатите от хечбека двигатели. Бензиновите мотори са с турбокомпресор и директно впръскване, като по-мощният е 4-цилиндровият 1.4 T-GDI със 140 к.с., а по-малкият е 3-цилиндровият 1.0 T-GDI със 120 к.с. Двигателят 1.4 T-GDI се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител DCT, а по-малкият 1.0 T-GDI се предлага само с 6-степенна механична. Дизеловите мотори са 1.6 CRDi със 110 или 136 к.с., като и двете версии могат да се оборудват с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична скоростна кутия DCT. Новият Hyundai i30 Fastback ще се предлага на Европейските пазари до края на 2017 година.
