В новогодишната нощ дамите искат да бъдат по-красиви и бляскави от всякога. Повечето вече дори имат записани часове при професионалисти. Екип на „Телеграф“ реши да посъветва читателките ни как могат да създадат перфектната визия и във вкъщи. За целта се срещнахме с един от хитовите гримьори у нас Георги Асенов, който открехна завесата на тенденциите за тази година.
Празници
„За празниците тази година с моите клиентки наблягаме на червено червило повече блясък и глитър при очите, сподели пред “Телеграф” Георги Асенов. Той заяви категорично, че като най-голям хит за 2023 година в световен план можем да отсеем графичните очни линии и свежата сочно изглеждаща кожа. В подкрепа на това също така в момента са актуални кремообразните ружове.
Според гримьора много от дамите, които държат на външния си вид, са придобили в различна степен лични умения за справянето с ежедневния макиаж, но щом става дума обаче за парти, фотосесия, официален повод, тогава жените предпочитали професионална намеса.
Асенов не пропусна да вметне, че декември е доста активен месец за празници и фирмени партита, с много коледни фотосесии и ред други активности. “Както за мен, така и за повечето ми колеги сега е един от пословично натоварените периоди в годината и имаме много записани часове”, добави той.
Професия
Гримьорът, започнал да се занимава професионално с грим преди почти 17 години, така реализирал практически любовта и таланта си, свързани с рисуването, особено на лица. Професионалистът разказа какви могат да бъдат грешките, допуснати в един грим.
,,Например да не се стартира гримът с най-подходящата подготовка за кожата (като продукти); нехармонично цветови съчетания при очи, скули, устни, както и ред други - казва Асенов и допълва: - Според мен е голяма грешка и това да не се съобразим с желанието на клиента, а да си действаме по навик“.
Сравнявайки предпочитанията на дамите преди пет години и сега, те неизбежно се променят според много фактори: трендове, промяна на работа и начин на живот, както и редица други причини.
„Да вземем за пример една абитуриентка на 18 г. Израствайки до 23 г., университетът, работата и средата й започват да оказват влияние и на вкуса. Разбира се, тенденциите за повече умереност в момента са един от водещите фактори”, обясни самият той.
Козметика
Георги категорично не препоръчва прекалено бюджетната козметика да бъде основна, особено що се отнася до фон дьо тен, коректор, пудра и основна грижа. Изключения може да допуснем при находка на специфични цветове моливи, червила или сенки от някои по-масови брандове, които е хубаво да са с история на пазара или от доказан производител.
С интерес питаме случва ли се и мъже да искат час за грим, на което той отговаря, че мъжката аудитория прибягва до макиаж за някаква екранна продукция, фотосесия, Хелоуин или за парти с карнавална тематика.
Някои дами предпочитат по-тежкия и цветен гри
По-лек грим
Грим, подходящ за събитие