0
Оо овни промени в новия Volkswagen Caddy са направени и в шасито. Архитектурата на окачването е запазена, като отпред то е независимо тип McPherson, а отзад е на листови ресори. Модифицираното предно окачване е заимствано от модулната платформа на концерна MQB. В ресорите на пътническата версия с предно предаване е добавен по още един лист и вече е с по два на колело. Според инженерите това подобрява комфорта, особено ако колата не е натоварена, а окачването е по-меко, без от това да страда товароносимостта. И предишното поколение на Caddy се представяше добре на пътя, но с новото окачване Caddy се управлява още по-приятно. На път с остри завои автомобилът уверено поддържа траекторията и бързо изпълнява командите от волана, напомняйки за еталонното пътно поведение на седмото поколение на Golf. Дори и удължената версия Caddy Maxi се държи стабилно на пътя въпреки по-големите си габарити. На добра настилка моделът вози повече от добре, като преминава през легналите полицаи без друсане. Твърдата возия е останала в миналото и ако се качите в колата със затворени очи, няма да познаете, че това е Caddy. Шумоизолацията е подобрена и само силен страничен вятър може да наруши тишината в купето.
Новият Volkswagen Caddy разполага с многобройни системи за сигурност, които защитават пътниците и подпомагат водача. Системата за наблюдение на зоната пред автомобила включва функцията за аварийно спиране в градски условия. В случай, че водачът не забележи препятствие на пътя при скорост по-ниска от 30 км/ч, системата автоматично подава сигнал към спирачките и те се активират, като по този начин се предотвратява сблъсък. В стандартното оборудване на модела влиза интелигентна спирачка, която след сблъсък предизвиква автоматично спиране на автомобила в случай, че водачът не е способен сам да предприеме действие. Новото Caddy предлага като допълнително оборудване и система за автоматичен контрол на дистанцията, която е активна при скорост от 0 до 160 км/ч при автоматична трансмисия DSG или от 30 до 160 км/ч при механична скоростна кутия. В комбинация със скоростна кутия DSG системата може да намали скоростта на колата при движение в колона или в ситуации на задръстване, както и да доведе автомобила до състояние на пълен покой. Като опция се предлага и система за самопаркиране, която е особено практична за маневриране в града. Тя извършва автоматично успоредно и перпендикулярно паркиране.