0

К омпактният корейски кросоувър SsangYong Tivoli беше сериозно модернизиран. Освен стилистичните промени в екстериора, моделът получи разширено оборудване, съвременна мултимедийна система и изцяло нов бензинов турбодвигател. Външно най-продаваният модел на марката SsangYong в Европа и Южна Корея се различава с преработена предница с нови фарове, нова радиаторна решетка и хриле със светлини за мъгла, както и нови светлинни блокове в задните фарове.

Компактният корейски кросоувър SsangYong Tivoli беше сериозно модернизиран. Освен стилистичните промени в екстериора, моделът получи разширено оборудване, съвременна мултимедийна система и изцяло нов бензинов турбодвигател. Външно най-продаваният модел на марката SsangYong в Европа и Южна Корея се различава с преработена предница с нови фарове, нова радиаторна решетка и хриле със светлини за мъгла, както и нови светлинни блокове в задните фарове.

Интериорът на SsangYong Tivoli е претърпял сериозна модернизация и сега изглежда много по-съвременно и технологично. Пред водача вече е поставен нов дигитален инструментален панел с размери 10,25 инча, покрит с козирка. Мултимедийната система е получила съвременен 9-инчов сензорен екран, който заменя досегашния 7-инчов, а под него е поставен новият блок за управление на климатичната система.

Информационно-развлекателната система има цифрово радио, USB порт, поддържа Apple CarPlay и Android Auto, а също е синхронизирана с камера за обратно виждане. Отворите за въздух в купета са преместени над екрана на мултимедийната система. Нишата пред пътника до водача е изчезнала и сега малките вещи и предмети могат да бъдат прибрани в просторно отделение в горната част на панела. Поставен е и нов селектор на автоматичната трансмисия.

В Европа обновеният SsangYong Tivoli ще се предлага с два изцяло нови бензинови двигателя с турбокомпресор. По-малкият е 1,2-литров 3-цилиндров турбомотор 1.2 T-GDi с мощност 128 к.с. при 5000 об/мин и максимален въртящ момент от 230 Нм, които са на разположение между 1750 и 3500 об/мин. Новият двигател на Tivoli е комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия и отговаря на екологичната норма за вредни емисии Euro 6d-Temp, а разходът на гориво в комбиниран цикъл е 5,9 л/100 км, което означава емисии на СО2 от 135 г/км.

По-големият бензинов турбомотор е 1,5-литров 4-цилиндров агрегат 1.5 T-GDi се предлага с 6-степенна ръчна или 6-степенна автоматична скоростна кутия от Aisin и осигурява мощност 163 к.с. при 5500 об/мин и максимален въртящ момент от 280 Нм при 1500-4000 об/мин. Достъпният досега 1,6-литров 4-цилиндров турбодизел също се запазва в гамата, но е модернизиран и сега неговата мощност е 136 к.с. при 4000 об/мин и 324 Нм при 1500-2500 об/мин. Предлага се и с 6-степенна ръчна или 6-степенна автоматична трансмисия. Всички модели стандартно са с предно предаване, а като опция се предлага и задвижване на четирите колела 4х4.

Обновеният SsangYong Tivoli е получил и богата гама от стандартни системи за сигурност. Сега в оборудването е включена система за предотвратяване на челни сблъсъци, система за предупреждение за излизане от лентата, автоматично аварийно спиране при опасност, асистент за задържане в лентата за движение, система за разпознаване на пътни знаци и система, която следи за състоянието на водача.