Сподели
Ит то на най-новия представител на модата Prologue е Allroad, а мощността му достига 734 к.с. Запознайте се със семейната си кола на бъдещето. Тя представлява трети тип каросерия след гигантското Coupe и разкошното комби Prologue Avant. Идеята и на този Prologue е демонстрация на дизайнерския език на следващото поколение Audi-та. Успоредно с това под ламарините работи унищожаваща света на суперколите хибридна техника с нечовешка мощ. Prologue Allroad използва познатия ви 4,0-литров битурбо V8, който познавате от Audi S8 и Bentley. Само че тук му помага електромотор, сврян между двигателя и 8-степенната скоростна кутия. Максималната мощност при това положение достига 734 к.с., а въртящият момент, изпращан към четирите колела, мачка асфалта с удивителните 900 Нм. За съжаление, дори като концептуален модел, Allroad няма как да бъде лек. Всичкото изобилие от модерни технологии тежи някъде около 2 тона. Което не пречи на гиганта да се изстрелва до 100 км/ч за 3,5 секунди - удивително за кола с размерите на Q7. Въпреки споменатите числа и главно благодарение на хибридната система, Prologue Allroad харчи 2,4 л/100 км. Също така благодарение на литиево-йонната си батерия с капацитет 14,1 кВтч в задната част на колата, бъдещият Allroad ще изминава 53 км изцяло на ток. Зареждането няма да се осъществява с кабел като при досадните хибриди на нашето време, а по безжичен път – технология, по която Audi работи от известно време и за която обещава скоро да е готова за серийните модели на компанията. Без повече грозни кабели. За да се намали теглото са използвани леки материали – например в предното окачване. Джантите са 22-инчови, а спирачните дискове зад тях са 20-инчови от карбоново-керамични композити. Адаптивно въздушно окачване пък се грижи за комфорта на задните ви части при различни скорости. За по-добра маневреност завиващи са и четирите гуми. Интериорът е типичен за прототип - футуристичен до неузнаваемост. Пред шофьора и спътника му са поставени цели три чувствителни на допир екрана, които може да конфигурирате с най-разнообразни опции. Пътниците отзад пък разполагат с OLED таблети, с които регулират позицията на седалките си, аудиосистемата, собствените си информационно-развлекателни опции и климатроника.