0
„Не е важно къде отиваш, а как изглеждаш при отпътуването!” - под това мото моделите на Томи Хилфигър представиха най-новата му колекция на Седмицата на мъжката мода в Ню Йорк. Концепцията на американския фешън гуру беше вдъхновена от класическите ваканции от 50-те години на миналия век, отбелязват световните информационни агенции. Единствената отстъпка, която той направи на новото хилядолетие, беше в цветово отношение – Хилфигър „разпусна” палитрата и обагри дрехите на силния пол и в ярки цветове – канарено жълто, корал, тюркоаз.
Вталените сака бяха в комбинация с тесни панталони. Самият Хилфигър не присъства на дефилето на своите 21 модела, но според писмената презентация, предоставена на публиката, колекцията му била вдъхновена от архитектурата на Хонолулу
Сред акцентите на дефилето в Голямата Ябълка бе и ревюто на Майкъл Корс. Двайсет и седемте му модела отведоха публиката на въображаемо пътешествие - от остров Капри до остров Каталина. Но ваканционният стил в никакъв случай не предполага загърбването на елегантността, според каноните на Корс, уточнява БТА.
Моделиерът предлага
 памучни блейзери в черно в комбинация
с широки панталони за начало на въображаемото пътешествие и бели тоалети при пристигането в любимата дестинация.
Ваканциите не винаги са слънчеви и дизайнерът представи и удобни анораци за изискания отпускар. “Ние винаги държим куп шлифери в гардеробите си, които са напълно неизползваеми, когато вали”, коментира Корс. Интерес предизвикаха и неговите нови кашмирени пуловери и дълги жилетки.
“Времето полудя, коментира избора си моделиерът. Имаме нужда от пуловери през цялата година, както и от памучни дрехи през зимата. Трябва ни понякога вълна през лятото, забравете за старите правила!”
Освен Хилфигър и Корс, на събитието в Града, който никога не спи, се представиха още куп знакови имена в бранша като Ралф Лорън, Калвин Клайн,  Раг енд Боун, Том Браун, Пери Елис, Били Рийд и др. Заключителното ревю беше на Джон Варватос, който загърби Милано, където представяше колекциите си от години.
Седмицата на мъжката мода в Ню Йорк ще има две годишни издания, като дамската. Показателно е, че за отминалия вече дебют организаторите са раздали 500 акредитации.