0
{img} Dior заложи на Риана
Риана е новото лице на Dior, като се превърна в поредната властна красавица от колекцията от музи на марката, пише „ФешънНюз”. Фотографът Стивън Клайн снима певицата в “Сикрет гардън IV”, като материалът, заедно с кратък филм, заснет във Версай, ще бъдат пуснати официално на 18 май.
Красавицата се присъедини към елитната група на Чарлийз Терон, Натали Портман, Марион Котияр и Дженифър Лорънс, които работят върху изграждането на имиджа на Dior.
На въпроса какво привлече Риана за рекламно лице и как точно раздразнителната изпълнителка на Diamonds и Umbrella се вписва в списъка на лицата на марката, главният изпълнителен директор Сидни Толедано заяви: „Дженифър също е раздразнителна, мисля. Но проявяват разбирателство и са много интелигентни“.
{img} Кардашиян атакува Бразилия
Риалити звездата Ким Кардашиян показа в Сао Пауло модна колекция дрехи за бразилския пазар, с която феновете й могат да имитират нейния стил.
“Исках да направя нещо такова с дрехите, които нося”, каза тя по повод колекцията “Ким Кардашиян Уест за C&A”. C&A е лидер на модния пазар в Бразилия. “Исках да покажа бразилската жена и нейните извивки на тялото. Тъй като съм дребна, но имам голям ханш, дрехите ми винаги трябва да бъдат преправяни, казва тя и обяснява, че това е причината да залага на еластични дрехи, които прилепват на всякаква фигура.
В колекцията за Бразилия са показани много прилепнали по тялото поли до коленете, рокли, сандали и бюстиета, показващи корема, които са характерна тенденция за колекцията.
{img} „Орифлейм” пусна фон дьо тен с минерали от Етна
Фон дьо тен с минерали от вулкан Етна в Сицилия пусна „Орифлейм”. Giordani Gold SPF 15 изглажда всички несъвършенства на кожата, пъпки, акнета, грапавини, капиляри. Предлага се в 5 нюанса според типа кожа. Цената е 17,90 за 30 мл.