Ф ирма ДЕНСИ оперира на пазара за техника от 1992 г. С 30-годишния си опит компанията се е утвърдила като водещ вносител и дистрибутор.
Повече за бизнеса им ще разберем от тях.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
В компанията работят над 50 души, специализирани в доставки, продажби и логистика на предлаганите от нас продукти. В помощ на нашите търговски партньори преди повече от 10 години стартирахме корпоративен сайт.
Поради големия асортимент на стоки, които предлагаме на пазара и с оглед пряк достъп до крайния клиент, нашият корпоративен сайт съвсем естествено прерастна в онлайн магазин.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях...
Продуктите – директен внос от нашата компания се произвеждат от заводи с доказано качество на производство, готови да отговорят на нарастващите изисквания за опазване на околната среда, икономия на електроенергия и безопасност при експлоатация.
Подбират се модели, съответстващи на потребителското тъсене с висок енергиен клас и удължена гаранция.
Как избирате кои марки да предлагате?
Търговските марки, утвърдени на пазара на техника, се предлагат на търговците от съответните представителства в страната. Изборът на конкретните модели се извършва на база оптимално съотношение цена / качество / енергийна ефективност / гаранция / дизайн на продукта. Политиката за позициониране на марките, за които нашата компания има ексклузивни права, се определя от нашите продуктови мениджъри.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Използваме инструментите, предлагани от Facebook и Google, правим мейлинг на регистрираните си клиенти, за да промотираме месечните си акции. Част от тях са специализирани онлайн активности, друга включват офлайн обектите ни, а трети са с национално покритие.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати Ви се иска да приложите, а все още не сте?
Спектърът на използвани маркетингови инструменти зависи разбира се, от бюджетите за реклама, а в някои случаи и от визията на производителите на промотираните продукти. Иска ни се, освен увеличено онлайн присъствие, да успеем да направим и телевизонни кампании в подходящия за това момент на годината.
Кой е най-силният Ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?
През 2022 г. финализирахме ъпгрейда на онлайн платформата ни като код, дизайн и функционалност. Съвсем естествено е да потърсим изява в конкурса, за да се сравним с лидерите в бранша.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси...
Това, което в най-голяма стапен би спомогнало разитието на онлайн пазара, е създаването на стабилна и непроменяща се във времето нормативна среда. Ежегодните промени в европейските нормативни документи, касаещи този сегмент от търговията, са свързани с редовни, трудоемки и скъпи корекции в платформите за онлайн продажби.