0

О т началото на стартиране на платформата Mystock има над 100 кампании, в които рекламира партньорите си, без собствена стока, без допълните уловки или некачествени продукти.

Всеки месец Mystock – генерира ръстове с над 10% - 15 в оборотите на нашите партньори в маркетплейса ни.

От началото на стартиране Mystock – генерира непрестанен ръст с от 15% до 20% в трафика и потребители ни.

Всеки месец Mystock – генерира с над 10% ръст в броя активни продукти. От началото на стартиране на Mystock – генерираме ръстове с над 25% на поръчани продукти всеки месец. Спрямо връщането на продукти можем да се похвалим, че сме под 3%.

Търговците в Mystock имат и възможност да предоставят на клиентите възможност да купуват и продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.

1. Кога, как и кой стартира бизнеса на Mystock?

Създадохме Mystock през 2021 година, а нашата основна цел и до днес е да съберем всички лоялни търговци в една платформа.

Преди официалното стартиране на сайта, бе подбран екип от различни специалисти, които да покрият всички сфери, необходими за онлайн платформата, водени от идеята да предложим най-доброто на нашите партньори и клиенти. Бяха ни необходими 3 месеца за подготовката на платформата, и всичките нейни функции и автоматизации. Официално стартирахме на 1 декември 2021 година. Както всяко ново начало, така и при нас бихме признали, че беше трудно. Една от големите трудности беше да убедим партньорите ни да повярват в нас и в нашата концепция, така както ние вярваме в тях и техните брандове/продукти.

Стартирахме с около 60 търговеца в Mystock и над 70,000 хиляди разновидни продукта. Направихме малки крачки, от това да създадем кампании с удовлетворяващи се резултати за двете страни, така и технически и маркетингово да се предлагат продуктите по всички възможни канали. Смеем да твърдим, че за първите дванадесет месеца влязохме в онлайн търговията с доста агресивно присъствие и ще продължаваме в същия дух занапред.

Разбира се имаше и моменти, в които прекратихме не малка част от партньорствата ни, поради некоректно отношение към платформата и най-вече към нашите крайни потребители.

2. С какъв екип разполага компанията и колко от тези хора са ангажирани в онлайн дейността ѝ?

Към момента сме ангажирали 6 екипа, които се грижат за удобно и надеждно пазаруване в платформата. Екипа ни е грижливо подбран, като всеки един е доказан професионалист и има своята тежест в реализирането на идеята „Mystock”. Както ръстовете на Mystock са планирани, така ще добавим, че и екипа ни ще нараства, през следващите години.

3. Как вземате решение с кои марки да работите?

Всяко решение за марките, с които искаме да работим, се взима под внимание от всички екипи, базира се на проучвания и наблюдения на пазарите в целия свят. За да одобрим конкретна марка, правим проучване, не само на самия бранд, а и на това как ще се представи и на клиентите в интернет пространството ни. Поддържаме и концепцията си за нелоялни търговци и техните практики. Силно се ограничаваме от такъв тип търговци, нашата стратегия е да се предлагат първокачествени продукти на разумни цени.

4. Колко често реализирате нови продукти? Експериментирате ли или всичко е базирано на прецизни проучвания?

Mystock с всеки изминал ден има постоянни ръстове в реализирането на нови продукти, като вървим ръка за ръка с нашите партньори. Взимаме под внимание данни от независими експерти, както и от нашите партньори. Имаме тясна връзка с всеки един от “замесените” и обсъждаме всяка потенциална възможност,независимо, дали говорим за продукт, или за даден бранд.

5. Ключът към успешния бизнес за вас е...?

Постоянството да не спираш да се развиваш, устрем към успеха, доверието към партньорите и екипа на Mystock, доверие към платформата и щастливи клиенти! Нужно е да крачиш с иновациите в днешно време, да си актуален и да не спираш да искаш развитието си и да даваш най-доброто.

Полето за изява в онлайн пространството е голямо предизвикателство за нас, но с правилния подход, подбор и концепция, знаем, че ще направим този маркетплейс, който да удовлетворява всички. Това устойчиво развитие носи добавена стойност по цялата икономическа верига и стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високо професионален екип.

6. Как бихте завършили изречението: Да се прави онлайн бизнес в България си струва защото...?

Има неограничени възможности. Струва си, когато все по-голям обем от хора преоткриват идеите на Mystock и му се доверяват. Нашите опорни точки са партньорите и клиентите и всички сме взаимносвързани. Държим на партньорите си и зорко ги пазим и обгрижваме, но правим същото и за клиентите си, в този кръговрат нашата цел е всички да са доволни.


Mystock e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.