Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения?
Микро Кредит АД е небанкова финансова институция. Компанията предлага бърза, лесна и достъпна финансова помощ чрез заеми и финансови услуги на индивидуални потребители и на малкия и среден бизнес през националната ѝ търговска мрежа от над 70 локални офиса и близо 1000 кредитни консултанта.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Микро Кредит е наследник на един от пионерите в сферата на бързото кредитиране – френската компания Credibul. През 2012 година бизнесът ѝ в България, както и най-успешният ѝ продукт CrediHome се поемат изцяло от българска компания Микро Кредит АД, която продължава да предлага финансови услуги на пазара.
Успехът и бързото развитие през годините се дължат на професионализма на служителите и предлагането на нови продукти и услуги, съобразени с потребителското търсене. Екипът в момента наброява близо 200 човека и продължава да расте заедно с компанията.
Последните години развитието на дигиталните услуги откри нови възможности за бизнеса да достига до своите клиенти. Ние винаги сме се стремили да сме в крак с тенденциите и търсенето на пазара на финансови услуги. Разработването и предлагането на онлайн продукт беше следващата естествена крачка в развитието на компанията.
Разкажете за вашите продукти?
Микро Кредит предлага заеми на индивидуални клиенти. През 2019 година обединихме два от най-популярните ни продукта CrediHome и CrediGo под една марка и така създадохме продукта Microcredit, който осигурява финансиране от 200 до 5000 лева за срок от 3 до 18 месеца. Отскоро максималният размер на кредита беше увеличен до 5000 лева и клиентите вече могат да се възползват от по-голямо финансиране на своите планове и идеи.
Ключовото предимство на продукта Microcredit е, че се предлага както изцяло онлайн, така и в офис. По този начин Microcredit осигурява финансиране едновременно на клиенти, които предпочитат изцяло дигитални продукти без посещение в офис, срещи с наши представители и подписване на хартиени формуляри, така и на потребители, които предпочитат личната комуникация с кредитните ни експерти.
С какво се различавате от другите Бързи кредити?
Дългогодишният ни опит в сферата на бързото кредитиране ни доказа, че едно от най-важните условия за развитие е гъвкавостта и приспособимостта на компания и продуктите ѝ към потребителското търсене. Продуктите ни предлагат гъвкаво финансиране и условия, които се адаптират към нуждите на клиента. Всеки потребител може сам да избере как да кандидатства – изцяло онлайн или пък в офис, как да получи сумата по кредита и как да обслужва своя заем. Микро Кредит дава възможност на потребителите да изберат най-лесния, достъпен и бърз начин за тях да получат желаното финансиране.
Каква е процедурата на вземане на кредит при вас?
Процедурата по кандидатстване е максимално улеснена. Клиентът кандидатства само с лична карта, без да се нуждае от гаранции или поръчители. Онлайн кандидатстването се извършва в 3 прости стъпки и до минути молбата за заем е постъпила при нас.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Ние държим на контакта с клиентите си и се стремим да сме активни и да поддържаме комуникацията. Динамичният пазар, в който се развиваме, не позволява да сме пасивни в набирането и задържането на нови клиенти. Непрекъснато организираме и провеждаме промоционални кампании, за които клиентите ни се информират от електронните информационни бюлетини, които им изпращаме, от сайта и социалните медии. Правим регулярни имейл, СМС и информационни кампании.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Най-силният ни мотив да се включим в конкурса е да получим експертна оценка за дигиталните услуги, които предлагаме.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
България има огромен потенциал за развитие на онлайн продукти и услуги. Последните години се наблюдава бум в онлайн търговията във всичките й форми. За съжаление все още се наблюдават някои притеснения в потребителите, свързани с онлайн разплащанията и сигурността на личните данни. Смятаме, че това е тема, върху която Fintech компаниите бихме могли да имаме положителен принос.