С портен гигант поиска от службата за търговски марки на САЩ да да забрани на движението Black Lives Matter, да използват лого, което включва негов символ. Става дума за трите успоредни ивици, които са запазена марка на бранда Adidas.
От Adidas смятат, че това може да подведе хората, че движението и компанията са свързани. Представители на Black Lives Matter отказаха да коментират ситуацията. В подадената молба от Adidas казват, че използват логото си още от 1952 г. и че е придобило „международна слава и огромно обществено признание“,благодарение на тях. Adidas е завела повече от 90 съдебни дела и е подписала повече от 200 споразумения за споразумения, свързани с търговската марка 2008 г. насам.
Движението Black Lives Matter, което се занимава с правата на чернокожите, нашумя след убийството на афроамериканеца Джордж Флойд през 2020 г. по време на арест. Организацията подаде документи, за да направи логото си във формата на три жълти ивици, които смята да използва връху различни продукти. Според Adidas, наподобяващото лого може да накара хората да помислят, че нещата, които купуват са собственост на марката.