Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Казвам се Веселин Захариев и съм Brand Manager на Maxo.bg.
Веселин Захариев - Brand Manager на Maxo.bg.
Отговарям за цялостната визия, така нареченото лице на компанията пред потребителите, комуникационните стратегии и позиционирането на бранда.
Maxo.bg е платформа за лизингови решения, като компанията оперира почти изцяло онлайн, давайки възможност на клиента да се възползва от услугите навсякъде и по всяко време бързо, лесно и удобно.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията стартира дейност през 2018 година, като с много бързи темпове се разраства и увеличава пазарния си дял. В момента в Maxo.bg работят над 20 души, като имаме и свой собствен екип от програмисти и дивелопъри.
Компанията е създадена с идеята да предостави финансова услуга, която да осигурява бърз и лесен достъп до средства, за всеки, който търси бързо решение, без набор от затрудняващи го изисквания. Така въведохме нов за България финансов продукт – обратен лизинг на автомобил. Впоследствие в началото на 2022 г. разширихме портфолиото с втори продукт - финансов лизинг за покупка на автомобил.
Разкажете за вашите продукти?
Както споменах продуктите към момента са два - Финансов Лизинг и Обратен лизинг.
Финансовият лизинг е добре познатият лизинг за покупка на автомобил. Това, което ни разграничава от конкурентите и големите, добре познати компании е процесът. А той е максимално опростен - лесно и бързо кандидатстване онлайн или по телефон, с отговор до 15 минути и възможност за получаване на автомобила дори в рамките на същия работен. Автомобилът може да бъде закупен от частно лице, обява в автокъща, или търговец от партньорската ни мрежа. Всички административни процедури се извършват от нашите експерти, а клиентът получава автомобила си и започва да го ползва.
Обратният лизинг е продукт, предлагащ финансиране, гарантирано със собствен или регистриран на фирмата Ви автомобил. И тук процесът е формиран около идеята за пълен комфорт на клиента – лесно и бързо кандидатстване онлайн или по телефон и отговор до 15 минути. Отнема само един работен ден от подаването на заявление за обратен лизинг до получаването на желаната сума. Всички административни процедури се извършват от нашите експерти, а клиентът получава финансирането до часове, като продължава да ползва автомобила си, както и преди.
И най-важното - и при двата продукта сме много гъвкави, като предлагаме индивидуални решения за всеки, независимо от кредитната му история, не изискваме поръчители, не калкулираме и такси за разглеждане, одобрение, предсрочно погасяване или оглед на автомобила.
Задължително ли трябва да имаш/искаш кола за лизинг при вас?
Както споменавам и по-горе, в зависимост от случая или нуждата на клиента имаме дадения продукт. Така, че ако искате кола - заповядайте, ще Ви помогнем с удоволствие. Ако имате нужда от бързо финансиране и притежавате автомобил, можете да гарантирате с него и да получите нужната сума.
Каква е процедурата на вземане на лизинг?
Всичко е много лесно, но нека кажем, че условно има два варианта.
Вариант 1: харесвате автомобил от обява, копирате линка от обявата във формата на сайта, попълвате лични данни и данни за контакт и готово - вече имате подадена заявка. До 15 минути след това наш специалист се свързва с Вас и уточнявате детайлите по сделката. Единствената “офлайн” работа на клиента е да отиде до наше представителство за оглед на автомобила и подписване на договора.
Вариант 2: харесвате кола от приятел, попълвате онлайн заявка през сайта ни, като упоменавате година, марка и модел на автомобила, попълвате лични данни и данни за контакт и готово - вече имате подадена заявка. До 15 минути след това наш специалист се свързва с Вас и уточнявате детайлите по сделката. Разбира се и тук остава “офлайн” частта за оглед на автомобила и подписване на договора.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
На първо място харесахме формата и идеята зад eCAA. Разбира се, участваме, защото сме убедени, че можем да покажем как едни, на пръв поглед неочаквано трудноразбираеми продукти и “тромав” процес, могат да бъдат опростени до няколко стъпки онлайн и това да работи безпроблемно и в услуга на клиента.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Интересен въпрос, но да речем, че важно е да се повиши доверието на потребителя, към услуги и продукти предлагани онлайн, като това не означава сляпо да се доверява на всяко лъскаво изглеждащо онлайн лице.