Представете вас и вашата компания в няколко изречения...
Заримекс е основана през '98 година в гр. София, а днес е сред официалните представители на редица световноизвестни марки в оръжейната и аутодор индустрия.
Дейността на компанията обхваща цялата страна, а броя на различните предлагани артикули към момента надвишава 20000. Сред тях ще откриете многообразие от средства за самозащита, спорт, лов и всякакви дейности на открито.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
За своите вече над 23 години от основаването си, Заримекс успява да се наложи сред водещите оръжейни магазини в страната, като прогресивно започва да завладява интереса и на международните пазари. Иновативният и стремителен дух в ръководството на компанията, както и непрекъснатата упоритост и стремеж към разширяване на качествената продуктова гама, води до създаването на zarimex.eu още преди около 10 години. Като от тогава, работата по уеб сайта на компанията не е спирала и за ден и се стреми да е в крак с всички последни нововъведения и ъпдейти в дигиталния свят.
Екипът, който стои зад името ZARIMEX, на всичките си нива, е абсолютно невероятен и отдаден на работата си, като и към този момент не спира да се разширява, за да осигури най-доброто възможно обслужване на клиентите си.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях...
Основното, на което се залага в компанията е да се внасят или дистрибутират само продукти с доказано качество. Тогава, те самите започват да "говорят" за себе си. Сред марките, които можете да намерите в Заримекс са Fjall Raven, Harkila, Filson, Meindl, Leica, Swarovski, Garmin, Stanley 1913, SOG, Puma и още много други - имена познати в аутдор и ловните среди по целия свят. Имаме дрехи с гаранция от 5 години. Обувките и маратонките, които предлагаме се простират от такива, които са подходящи за ежедневието до най-суровите планински условия. Да не забравяме и оптичните прибори - биноклите ни например започват са с абсолютно забележителни характеристики. Онова, което прави целия ни екип е да се стреми да запознава аудиторията с всички нови продукти, с техните качества, с техните предимства - и това както онлайн, така и офлайн.
Какви са спецификите на вашия бизнес?
Една част от продуктите ни подлежат на разрешителен режим, съответно не могат да бъдат поръчани онлайн.
В този случай, сайтът на ZARIMEX се използва с информативна цел от клиентите - за помощ в избора на марка, характеристики на различните модели, наличности и т.н.
Колкото до аксесоарите за оръжия - те могат да бъдат много и различни, като разбира се част от тях са за конкретни модели, други отново няма как да бъдат поръчвани онлайн, но в по-голямата си част представляват допълнително оборудване като стойка, ремък, кобур, аксесоари за почистване или каси за съхранение, които могат безпроблемно да бъдат поръчвани както онлайн така и директно от физическия ни магазин на бул. "Осми Декември" №1 в София.
Работите ли с външни агенции?
И в миналото и днес продължаваме да използваме услугите на външни партньори, когато сметнем за необходимо. Привърженици сме на идеята, че едно нещо може да изглежда по различен начин погледнато от няколко страни. Затова и дълбоко ценим мнението и опита, както на клиентите си, така и на външните агенции, които използваме, за да можем да дадем в крайна сметка най-доброто, било то потребителско преживяване на сайта ни, удовлетвореност от телефонно обаждане или преживяване в магазина ни.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
На кратко бихме ги обобщили така - много и различни. Това, към което се стремим е да поддържаме една висока информираност сред клиентите си и се радваме изключително много на тяхната ангажираност при инициирането на различни игри или конкурси онлайн.
При текущите си клиенти го случваме посредством блога на ZARIMEX, имейли и понякога чрез кратки съобщения.
С голяма грижа се отнасяме и към социалните си канали - Facebook, Instagram, Telegram. Като това са и едни от основните начини, по които презентираме промоционалните си кампании, било то Black ZARIMEX, HollySales или някои от сезонните такива.
Няма как да пропуснем разбира се Google и редица партньорски сайтове, в които имаме рекламно присъствие на месечна база.
Как разбрахте за конкурса на eCommerce Academy?
От Facebook. Благодарение на интересното съдържание, което поднася eCommerce Academy в различните си канали, под една или друга форма назад във времето, сме се сблъсквали с него и определено сме привърженици на инициативности от този характер.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?
Тъй като продуктовата ни гама непрекъснато се разширява и в една голяма част сме сигурни, че тя би била интересна за много широк кръг от хора, това е и основния ни мотив - да разширим аудиториярта си.
"Удоволствието от играта е в самата игра", а от резултата независимо какъв е той винаги може да се вземе нещо, което да сложи една положителна основа на нещо много по-голямо в бъдеще.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси...
Към този момент най-релевантно ни се струва да кажем: цените на горивата, които определено и неминуемо рефлектират върху цените и на куриерските услуги, както на местно, така и на международно ниво.
Онлайн търговията е много предизвикателна, супер интересна и завладяваща - скептичното отношение на голяма част от хората към онлайн пазаруването според нашите наблюдения, обаче все още е факт и вероятно се дължи и на спекулативното или некоректно отношение на редица такива онлайн бизнеси.
В крайна сметка - каквото и да се промени - ние ще сме там - с промяната и в стремеж да се качим на гребена й.
И на zarimex.eu, разбира се. Елате и вие.