0

Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения...

Mebeli.bg е онлайн търговец на мебели. Ние предлагаме нулев риск за нашите клиенти, като не изискваме предплащане и също така предлагаме допълнителна 365-дневна опция за връщане на продуктите.

Mebeli.bg

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Екипът на Mebeli.bg има над 13 години опит в онлайн търговията на дребно с мебели, които са обслужили над 100 000 доволни клиенти в Европа.

Mebeli.bg

Разкажете за Вашите продукти и как поддържате интереса към тях...

Предлагаме голямо разнообразие от продукти от цяла Европа. Нашите предложения се актуализират всеки ден средно с 50 до 100 нови продукта, които се подреждат на уебсайта ни въз основа на интереса на клиентите към тях, което ни помага да доставим най-търсените продукти в момента, в който посетят нашия уебсайт.

Mebeli.bg

С какво се различавате от другите магазини за мебели?

Нашият постоянен фокус върху удовлетвореността на клиентите ни кара да инвестираме в проекти, които подобряват изживяването при пазаруване. Един от тях е подобряването на ежедневните процеси и инфраструктурата на логистично ниво, което ни позволява да доставяме по-бързо от доставчици, които се намират в цяла Европа, до клиентите. Друг пример е, че за всяка направена поръчка ние финансираме засаждането на дърво (1 поръчка = 1 дърво).

Mebeli.bg

Продавате ли в чужбина? Какво е различното там?

Mebeli.bg е част от Furniture1.eu, който се намира в 14 държави в цяла Европа с почти идентични продуктови предложения.

Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?

Както онлайн, така и офлайн Mebeli.bg е доста активен. Търсене и показване в Google, бюлетини, реклама във Facebook, Instagram и Youtube. Освен това Mebeli.bg често може да се открие в ТВ и радио ефира.

Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати Ви се иска да приложите, а все още не сте?

В бъдеще много бихме искали да продължим да тестваме различни маркетингови канали, които включват билборди и сътрудничество с инфлуенсъри и публични личности.

Кой е най-силният Ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?

"Стремим се да бъдем Вашият любим магазин“ е мотивацията зад кандидатстването за тази награда. Всеки ден, с всеки клиент и поръчка, ние се стремим да осигурим най-доброто изживяване с Mebeli.bg.

Как планувате да агитирате феновете, клиентите и партньорите Ви да Ви подкрепят за "Любим магазин на публиката"?

Ще уведомим клиентите, че участваме, но вярваме в честността, прозрачността и доверието - вярваме, че клиентите, които са доволни от опита си при покупка, ще искат да гласуват за нас, единствено въз основа на своя опит.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни Вашите продажби и процеси...

Искаме да продължим да се фокусираме върху проекти, които подобряват изживяването при пазаруване за нашите клиенти, да продължим да разширяваме нашата продуктова гама и условията за доставка, които в замяна ще помогнат на клиентите да вземат решения по-лесно. Вярваме че това ще повиши доверието в онлайн търговията и ще улесни нашите продажби.

Mebeli.bg