4-годишният Георги Александров спечели слушалки „Beats Solo 2”, струващи 400 лв., от „Apple”.
Компанията отпразнува днес една година партньорство с „Техномаркет“ в магазина им в мол „София“. Заради празника през целия ден се провеждаше игра с лайкове във „Фейсбук“. За целта всеки желаещ да участва трябваше да се снима на щанда на „Apple” в магазина и да качи снимката във „Фейсбук“ страницата. Събралият най-много лайкове печели наградата. До финала с по 210 лайка достигнаха двама – 4-годишният Георги Александров и непознат мъж, който обаче бе дисквалифициран заради измама с фалшиви профили, гласували за него.
„Преди една година успяхме с „Apple“ и „Техномаркет“ да направим този щанд в магазина на мол „София“, който е директно от „Apple“. Това е първият по-голям щанд в България. Няколко месеца след тази голяма маса направихме много голям Apple-ски магазин в „Техномаркет“ на „Цариградско“, но това е първата стъпка към това нещо и тя е повод за празненството днес. Съвместно с нашата компания и „Техномаркет“ успяхме да направим така, че продуктите на „Apple“ да дойдат и тук и да оставят своя отпечатък в магазините“, сподели пред Агенция Монитор Венцислав Симеонов, официален дистрибутор на „Apple“ за България.
Специално за празника в магазина бе докарана оригинална торта с размери 60 на 45 см. Сладкарският шедьовър бе разрязан лично от Венцислав Симеонов, а след това парчетата бяха раздадени заедно с плодов сок на гостите в магазина. През целия ден имаше и намаления на някои от продуктите на „Apple”. „Миналата година, когато стартирахме този проект, имахме 20% намаление на продуктите. Вдигнахме шум, за да покажем на хората, че вече има такава маса, да дойдат и да купят оттук. А сега просто празнуваме една година от това събитие. Вероятно ще организираме същото събитие и в по-големия магазин на „Техномаркет“ на „Цариградско“, там е по-голям щанд, има повече продукти, по-красиво е и се надяваме, че ще има голям интерес. Отстъпките са до 10% на различни продукти“, разказа още Симеонов. Той добави още, че новият Айфон 7 е свършил буквално за два дни, след като бе пуснат в продажба у нас на 23 септември. Първоначалните 60 бройки се изкупили в първите 48 часа, а днес пък бяха продадени десет и така в магазина на „Техномаркет“ в мол „София“ остана само един.
Монитор


















