0

По някаква причина, но Giulia Quadrifoglio е като истинско завръщането за Alfa Romeo на американските пазари, предвид дебюта и на авто изложението в Лос Анджелис. Разбира се, дебюта беше със спортната 4С миналата година, но този модел изглежда по-значим.

Giulia Quadrifoglio ще се предлага с произлезлият от Ferrari, 2.9-литров битурбо V6, който има невероятните 505 конски сили. Може тов да е смесица от букви и цифри, но 6.2-литровият V8 на новият Corvette Stingray е има само 455 конски сили.



Така да се каже, Giulia ще бъде бърза, достига до 100 км/ч за 3.8 секунди по пътя към своята максимална скорост от 307 км/ч. С това ускорение, ще ви накара да седите по-изправен.

За щастие, лекуващия гръбначни изкривявания V6 няма да бъде единственият двигател който се предлага. Alfa предлага и по-малкък 2.0-литров четирицилиндров двигател, който благодарение на своя турбокомпресор има 276 конски сили.


Няма нужда да се описват невероятните линии и форми на тази красота. Но, не може да не отбележим, че това е повече от една красива външност. Някои от тези черти са по-функционални, отколкото впечарляващи. В долната част на предната броня, за разлика от всички други в своя клас, включително BMW M3, има активен спойлер, който автоматично се настройва в зависимост от скорост за да държи предните колела прилепени за земята.

Освен впечатляващата двойката двигатели и активна аеродинамика, Giulia е едновременно спортна и стилна. Тя е италианска, в края на краищата.

Интериорът е пулен с въглеродни влакна, Alcantara и алуминий. Дори, дизайнерите на Alfa Romeo са поставили бутона за запалване на вдъхновения от състезателните автомобили волан, за да придобиете усещане за Ferrari в интериора.

В този италиански спортен седан има екрани в изобилие. В средата на арматурното табло има 7 инчов информиращ шофьора цветен дисплей (DID), а на централната конзола има 8.8 инчов цветен екран, който разполага с 3D навигационна система с която предните пътници могат да взаимодействат чрез намиращия се между седалките Alfa Rotary Pad.


Разбира се, като всеки добър спортен седан и този е сигурен. Alfa го е снабдила с Adaptive Cruise Control (ACC) и Full-speed Forward Collision Warning – Plus система която осигурява автономно спиране и при определени обстоятелства, забавя или спира напулно превозното средство, когато сметне, че челния удар е неизбежен.



Alfa Romeo прогнозира, че ще изпрати първите бройки към америка през лятото на 2016 г. Giulia ще бъде, първата от много нови автомобили, проектирани и изградени върху новата платформа с задно задвижване на компанията. Така че ще има много варианти за избор.