0

Ако семейните потребности ви изискват комби автомобил, но имате бензин в кръвта и искате да се управлявате суперспортен автомобил, предложението от Audi е точно за вас. Марката от Инголщат направи най-бързото серийно комби в света, което съчетава бързината на суперспортен автомобил с функционалността на семейна кола. Новото Audi RS 6 Avant Performance се задвижва от бензинов двигател 4.0 TFSI V8 Bi-Turbo с мощност от 605 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Особено ценна е функцията му Overboost при която водачът може временно да повиши нивото на въртящия момент до 750 Нм. С този чудовищен двигател комбито се ускорява като суперспортен болид от място до 100 км/ч за 3,7 секунди, отбелязвайки подобрение с 0,2 секунди спрямо стандартния модел RS 6 Avant. За ускорението от 0 до 200 км/ч RS 6 Avant Performance се нуждае от само 12,1 секунди или с 1,4 секунди по-малко от стандартния RS 6 Avant. С пакета Dynamic максималната скорост може да бъде увеличена от 250 до 305 км/ч.

В задната част прави впечатление ярко изразен дифузьор с две големи ауспухови тръби.

Въпреки увеличаването на мощността с 45 к.с., разходът на гориво се запазва непроменен и е 9,6 литра на 100 км, а емисиите на СО2 са 223 г/км. Тези параметри по отношение на мощността и ефективността са възможни благодарение на специфичното управление на двигателя с увеличаване на максималните обороти и налягането на принудителното пълнене, както и на системата на Audi за изключване на четири от осемте цилиндъра при частично натоварване. Стандартната 8-степенна трансмисия Tiptronic е конструирана за работа в условията на голямо натоварване в модела RS 6 Avant Performance. Водачът може да избере от режимите D и S или да сменя предавките ръчно чрез избутване на селектора за смяна на режимите или чрез използване на пластини зад волана. В ръчен режим индикаторът за смяна на предавките в таблото пред водача или на Head-up дисплея показват границата на оборотните режими. Системата за задвижване на четирите колела Quattro предава мощността към пътя и гъвкаво разпределя въртящия момент с помощта на централния диференциал. В стандартна конфигурация 40% се насочват към предния мост и 60% към задния, като при необходимост пропорцията се променя. Audi оборудва също двойното предаване Quattro опционално със така наречения спортен диференциал на задния мост с активно разпределение на въртящия момент между вътрешното за завоя колело и външното.

В профила на RS 6 Avant Performance изпъкват спортните брони и ниските прагове.

При динамична настройка, стандартното RS адаптивно въздушно окачване снижава каросерията на RS 6 Avant Performance с 20 милиметра. Интегрираният контрол на амортисьорите варира характеристиките им в зависимост от пътните условия, стила на шофиране и избрания режим в Audi drive select. Audi предлага и още по-стегнатото окачване RS Sport Plus със система Dynamic Ride Control като алтернатива. Още една опция е динамичното кормилно управление с променливо предавателно число.

Приборите на арматурното табло са със сини основи, бели цифри и червени стрелки.

Водачът може да настрои функциите на ключови компоненти използвайки Audi drive select, включващи кормилното управление, мениджмънта на двигателя и звука му, трансмисията и спортния диференциал. Водачът на новото Audi RS 6 Avant Performance може да превключва между режимите Auto, Comfort, Dynamic и Individual без да сваля очите си от пътя, използвайки специален бутон на мултифункционалния RS-волан.

 

 

  Салонът е със спортни RS седалки със силно изразени странични опори и интегрирани подглавници.

Новият модел RS 6 Avant Performance се оборудва стандартно с 21-цолови ковани алуминиеви колела „обути“ с гуми с размер от 285/30 R21. Четирите вътрешно вентилирани спирачни диска имат намаляваща теглото вълнова конструкция. Като опция Audi предлага карбоново-керамични дискове. Електронната система за стабилност разполага и с режим Sport който може да я деактивира при необходимост.

 

Седалките са с нова черна кожена тапицерия с десен на пчелна пита и контрастни червени шевове.