0

Мисли ли сте си някога, "Аз обичам моята кола, но ми се иска, да е по-скоро като хубава дневна , където младите ми приятели мога да да се забавляват?"

Ако е така, то Mercedes-Benz има преложение за вас.

 

Mercedes-Benz представи своята концепция Vision Токио, самостоятелно упрваляемата дневна на компанията предизвиква на възхищение. Тази концепция има поразително сходство с F 015 Luxury In Motion, която беше представена в началото на тази година.

 

Както подсказва името, концепцията е предназначена за претоварените мегаполиси като Токио. В своето съобщение за пресата, Mercedes изобразява колата като "чил-аут зона в средата на трафик хаоса на мегаполис", с интериор, който прилича на лимузина от 2050 г., а не на конвенционален автомобил.

 

До пет пътника със стегнати по тялото костюми, брандирани с марката Mercedes могат да седнат на U-образния диван около холограма от пода до тавана, която показва различни приложения. Mercedes са ориентирали местата за сядане по този начин, тъй като е установено, че членовете на Generation Z ценят личния контакт, въпреки че те са сриозни потребители на социалните медий. Самите седалки са доста футуристични, благодарение на LED подсветките които блестят през перфорираната кожа.

 

Mercedes също се хвалят, че Vision Токио използва машинно обучение за по-добро опознаване своите пътници с течение на времето. Vision Токио се захранва от водородна горивна клетка, която генерира електричество заедно с батерия, предоставяйки обсег от 980 км.

 

С нови модели като CLA и GLA, Mercedes-Benz търси по-млада аудитория, но неговото насочване към Generation Z, тези родени след 1995 г., повечето от които все още не могат да управляват. Mercedes представя Vision Токио не като средство за обикаляне на около, а по-скоро "цифрова, кола компаньон."

 

Това е така защото тези младежи са по-заинтересовани да останат свързани и да "споделят", отколкото да шофират. Това казва, че все още има места, където те да отидат. Там където превозни средства като Vision Токио влезат в играта.

 

Докато самостоятелно управляремите коли са много далеч, Mercedes вече си представя ролята на един луксозен автомобил в този свят.