Н ов търговско-сервизен център на Nissan отвори врати в София. Комплексът се намира на бул. „Околовръстен път” №188, малко преди Sofia Ring Mall. Новият шоурум е вторият на Nissan в София и петият оторизиран сервиз на марката в страната. Той е собственост на фирма „Омникар Ауто”. Първата копка на новото представителство беше направена през януари 2016 г. Сега отвори врати новият център, който се разпростира на над 1000 кв.м. Общата изложбена площ е 500 кв.м и върху нея са разположени 8 автомобила. Сервизната част е с площ от 550 кв.м, като включва приемна и склад за резервни части. Инвестицията в обекта възлиза на 3 млн. лева като 1,3 млн. лева са вложени за закупуване на парцела, 1,4 млн. лева са инвестирани в сградата и около 300 000 лева са използвани за закупуване на оборудване и създаване на корпоративна визуализация.

 

Шест години след откриването на първото представителство на Nissan в Бургас, „Омникар Ауто” стъпва и на пазара в София.  Новият дилърски център на Nissan e седмият подобен в България, който внедрява най-новите стандарти на марката за визуална идентичност и фирмена подредба. Обособени са няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента. В основата на концепцията стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума не се вижда традиционната рецепция, а има точка на посрещане, която е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е клиентът и търговецът да застанат един до друг, без бариера помежду си.

 

На церемонията по откриването на новото дилърство на Nissan в София присъстваха Оливие Жан - генерален директор на „Рено Нисан България”, Камен Илчев – директор на Nissan, Златомир Ангелов – директор на „Омникар Ауто” и служителите на новооткрития шоурум. „С постоянно увеличаващ се пазарен дял в България и в световен мащаб, и с фокус, насочен към клиента, откриването на нов шоурум на Nissan за нас беше естествен и дългоочакван момент”, каза Оливие Жан.

 

„За 6 години като партньор на Nissan, „Омникар Ауто” успя да открие представителства в Бургас и Пловдив, изгради мрежа от модерни продажбено-сервизни центрове, сформира млади и успешни търговски екипи, допринесе не само за увеличаването на пазарния дял на марката, но и за налагането на различния имидж на иновативна и вълнуваща марка”, допълни Камен Илчев.