0

С ънувах Христо Кидиков и си казах, трябва да напиша нещо за Любо от „Те“. Плячката ми беше двойна, когато до мен достигна снимка на изпълнителя с Поли Генова. Дует с обаятелни дадености да бъде обсъден в естетически щрихи. Любо е избрал да бъде в скучно сако, по което са плъзнали нещо като следи от охлюви, описващи ревера му. Черното винаги е спасявало мъже на определена възраст, когато не знаят какво да облекат. Рядко обаче са прибягвали до „следи от охлюви“, за да си обогатят облеченото. Поли Генова е обсебена от онова синьо, което в Англия наричат каспийско. Блузката на Любо е от същата материя и цвят, което говори за някаква модна завера, случваща се под носа ни. На много ромски сватби съм виждал подобно старание, но тук защо, тук защо...

Тома и Статулова - сенки от Голямата депресия

Струва ми се, че в този кадър Мария Статулова играе роля в социалистически филм. Не казвам дали в „На всеки километър“ или някоя друга подобна сага. Казвам, каквото виждам, а то е старомодно шалче в стил „Клуб на културните дейци“ и ламена рокля със също толкова далечна линия, колкото Априлската. Прическата в стил „Васа Ганчева“ е успокоителна. Тя ме връща във времето на Бригита Чолакова и всички с подобни фризури като Тролева, Христина Христова и други. Липсва ми Хачо Бояджиев, за да даде „ход на делото“ по отношение на някоя телевизионна мимика или роля. Тома седи до нея с вид на търговски пътник по време на Голямата депресия. Голяма депресия ми носи сакото и всичко облечено, макар с това момче да опитвам да съм снизходителен. Въпросът ми към Тома е само как може някой, роден под знака на зодия Близнаци, да се облече като призовкар, и то в гледано телевизионно предаване. Просто и двамата са черешката на тортата, но са все още в буркана, а не на самата торта.

Рачков и Керана като два луксозни тигана

Винаги съм си представял, че точно така изглеждат две топчета плат, прегърнати. Сребърно и златно пред нас се преплитат в неделим кръговрат, ако смея да импровизирам по великия Тенев. Вляво - Рачков, кой знае защо изглежда доволен от облеченото, което, ако питате мен, става повече за вътрешна тапицерия на двукрилен гардероб или юрган. Но да си направиш сако, да го облечеш, да се снимаш и да изглеждаш щастлив от това, смятам, че актьорът трябва да получи спешна естетическа помощ. Шарките по плата приличат не само на едра шарка, но и на секс между амеби, а как това би хрумнало някому, простете, не ми идва на ум. Черната лентичка на джобчето е трогателна, но и ... траурна. Ако „възседнем“ Керана, то всъщност имаме едно копие под индиго на Рачковото, само че с ресни и златно. Тези ресни са плъзнали по ръкава на обичания актьор и само усложняват гледката. Не ви ли приличат Рачков и Керана на два луксозни тигана, облечени така? Голият гръб показва голата истина, бих искал да продължа, но поръчаната от гаджето ми паейя пристигна на вратата. Истина ви казвам, доставчикът изглеждаше много по-добре от дрехите на снимката.

Фернандо и Узунова - които си приличат, се привличат

Балетната звезда Фернандо Монтаньо, който бе за няколко дни в София, блести в смокинг и стилна риза. По време на церемонията за получаване Световната награда за Достойнство колумбиецът показа висока класа и стил. Макар да не носеше папийонка, ризата му изпъкваше сама по себе си с елегантни плисета и жабо, както и перфектни външни копчета и ръкавели. Прическата му бе оценена от всички, които наблюдаваха присъствието и танца му, посветен на неговата покойна майка Глория Джени. Бизнес дамата Валентина Узунова, председател на Камарата на енергийните одитори, бе цветна и оригинална в своя избор. На път за Тунис тя връчи наградата на Фернандо и си размениха взаимни естетически комплименти.

100 кила носи 300 грама от Евгени Минчев

Сто кила текстил по добрия ми приятел  рапър. Можело е и повече, като добави някой от моите шалове например, но добре, че не е стигнал дотам. На пръв поглед е интересно да видиш метаморфозата от Версачевите ризки, грубите маратонки и ланци, подчертаващи образа му на „лошо момче“. От тази визия се чувства едно старание, минаващо през опитите за доближаване до мафиот от 30-те, което отново е част от „гангстерската“ концепция на това изкуство. Гаджето ми допуска с немски акцент, че 100 кила вероятно имитира мен. Тази шапка, това бледо капучинено на костюма, само позата е различна. С много резерви дори мога да поканя звездата на някое мое парти, но трябва да сме повече от двама, за да не се наложи да проверяваме кой с какво е облечен по-долу.