0

И след модернизацията на Renault Clio R.S., спортната ракета на французите ще се предлага само с автоматична скоростна кутия. Трансмисията е познатата 6-степенна автоматична с двоен съединител EDC и единствената утеха за феновете на ръчното превключване остава монтираните зад волана планки за смяна на предавките. За сметка на това път обновеното Renault Clio R.S. ще се предлага с два бензинови двигателя с мощност 200 к.с. при версията R.S. 200 EDC и 220 к.с. при Trophy. Освен това новото Clio R.S. ще разполага с три шасита и ще разчита на множество технологии от Renault Sport, предназначени да осигурят максимално удоволствие от шофирането. Новите модификации на Renault Clio R.S. 200 EDC и Clio R.S. Trophy обединяват предимствата, предлагани от новото Clio и подобряват този автомобил, черпейки от богатото знание и опит на спортното подразделение Renault Sport.

Отзад се откроява спортен спойлер, функционален дифузьор и двоен ауспухов накрайник.

Моделът въвежда на пазара много ефикасната и иновативна осветителна система R.S. Vision. Новото Clio R.S. е единственият автомобил в класа си, който предлага три различни типа шасита, давайки на клиентите възможността да направят по поръчка своя собствен Clio R.S. Възможностите са шаси Sport със 17- или 18-инчови джанти, подчертаващи гъвкавостта за ежедневното шофиране, по-коравото шаси Cup със 18-инчови джанти, предлагащо перфектната комбинация между пътни и пистови характеристики на шофиране и шаси Trophy с 18-инчови джанти, снижено с 20 мм отпред и 10 мм отзад за по-голямо удоволствие от шофирането.

Новото Clio R.S. предлага също нови 18-инчови джанти и специфични прагове.

Версията Trophy може да се поръча с ексклузивната и уникална за сегмента ауспухова система, вдъхновена от концептуалния Clio R.S 16 и разработена съвместно със специалиста в индустрията Akrapovic, която насища двигателя с моментално разпознаваем звук, гарантира емоционално ускорение и пресъздава още по-силно връзката между пистата и пътя. Двигателят с мощност 200 к.с. се предлага с шаситата Sport и Cup, докато версията със запас от 220 к.с. е налична за варианта Trophy. Версията Trophy 220 е способна да победи всички останали автомобила в класа си, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за само 6,6 секунди, а спринтът от място до 400 метра отнема едва 14,5 секунди, докато максималната скорост е 235 км/ч.

Шевовете, маркерът върху волана и обръчите на вентилационните отвори са в червено.

Clio R.S. предлага също и безпрецедентен за сегмента пакет от оборудване, включващ Launch Control, система R.S. Drive, която дава възможност за избор между три режима на движение - Normal, Sport и Race, приложението R.S. Monitor и хидравлично компресирани стопери за поемане на неравностите на пътя, разработени от Renault Sport за ралитата.

За ръчна смяна на предавките зад волана са монтирани планки с плюс и минус.

Благодарение на специфична предна броня, предната част на новото Clio R.S. е визуално по-широка, като автомобилът е допълнен от многолика светодиодна технология във формата на кариран флаг, наречен R.S. Vision. Тя гарантира отличителен облик и изключително осветяване. Тази ексклузивна технология координира светлините за мъгла, завиващите светлини, габаритите, късите и дългите светлини на фаровете, за да подобри видимостта през нощта.

Логото R.S. се вижда под емблемата на Renault отпред, върху джантите и отзад на автомобила.

Новото Clio R.S. предлага също нови 18-инчови джанти и специфични прагове. Отзад се откроява спортен спойлер, функционален дифузьор и двоен ауспухов накрайник, докато задните светлини пренасят С-образния светлинен подпис. Логото Renault Sport (R.S.) се появява под емблемата на Renault отпред, върху джантите и отзад на автомобила.