Американската лимузина Tesla Model S дойде като мълния в света на автомобилите, доказвайки че сегментът на бизнес седаните не е резервиран само за големите дизелови и бензинови турбомотори. Компанията доказа, че един електромобил може да бъде представителен, стилен и практичен, и да обръща все повече глави в посока по-чистото задвижване. Тази кола изглади много от недостатъците, с които бяхме свикнали да асоциираме екологичните форми на придвижване и вдигна летвата с неочакван от мнозина сериозен тласък. Да притежаваш Tesla Model S е чудесно, но още по-добре е да имаш един този уникален автомобил, който се отличава от останалите по света с индивидуален външен вид и интериор, впечатляващ със своята екслузивност.
Българското дизайнерско ателие Vilner продължава чистата линия на Tesla Model S с хармонични и вписващи се плавно в концепцията промени по колата. Модификациите по екстериора не са много, но изпълнени премерено и на ключови места. Носът на Model S например е вече в много по-голяма хармония със задницата на автомобила. Причината е, че ателието подменя детайлите от пластмаса в черен пиано лак с такива изработени прецизно от въглероден композит. Нишките са видими, разположени под 45 градуса и свързват идеално предницата със спортния имидж на серийния заден спойлер. Той също е изработен от карбон с матово покритие и e с произход от Tesla.
Допълнително ателието Vilner карбонизира корпусите на страничните огледала и боядисва в черно 19-инчовите джанти, които завършват спортния облик на Model S.
Интериорът е получил още по-индивидуален характер, също обаче съобразен с чистото послание на колата. Обстановката е значително по-жизнена и предава подчертано по-натурално настроение от иначе леко стерилният стандартен интериор. Заводският светъл таван е пременен с черна алкантара, която обхваща и колоните, а напречната греда на стъкления покрив е облечена в червена алкантара.
Червеното е в ненатрапчив нюанс и е контрастна заигравка, продължаваща с гърбове на сенниците, козирката над приборния дисплей и дъното на волана. Те пък препращат към най-обширните червени площи - седалките и страничните облицовки.
За седалките Vilner избира практичната комбинация от червена алкантара за хоризонталните части и гърбовете, завършващи с черна кожа напа. Декоративните шевове по тях повтарят тези на корите на вратите, които пък интерпретират заводските „електрически” линии, прокарани с алуминиевите апликации.
Функционално подобрение е удължаването на предния подлакътник. Стандартното изпълнение не е от най-удобните, поради което екипът на Vilner разтегля хоризонталната повърхност с 12 см. Финалните щрихи са приятната на допир и за окото черната алкантара при основите на седалките, както и предпазните колани в цвят бордо.
Като комплимент от Vilner изработват уникална чанта, изпълнена от същите материали използвани за колата, включително и карбоновия композит на катарамата.