0

П СЖ направи допълнителен скок в търговски и рекламен план с пристигането на Лионел Меси миналото лято, съобщи за „Марка“ Фабиен Алегр, маркетингов мениджър на клуба от Париж.

Ефектът Меси на терена се ограничава с 1 гол в Лига 1 досега, но е неизмерим по отношение на продажбата на фланелки, на билети, на огромния интерес в социалните медии и наплива на нови спонсори.

Всичко се умножи от идването на аржентинската звезда, без той още да е показал пълния си потенциал на терена.

По-рано с пристигането на Неймар и Мбапе клубът вече счупи всички свои досегашни рекорди в продажбата на фланелки, надхвърляйки един милион бройки за първи път в историята си през 2018 г., но ако е имало някой, който е способен да изпревари двамата, това е аржентинецът.

С Меси търговските приходи се умножават и се очаква да надхвърлят с цели 54% общия доход на клуба с неговото присъствие, като се има предвид, че спонсорите продължават да чукат на вратата.

Вече има 34, с които клубът разполага, така че вече има и огромен избор.

В момента очаквано вълшебното трио Меси – Мбапе – Неймар изпреварва всички останали по продажба на фланелки, но Бълхата определено е пред французина и бразилския си приятел.

„Меси е хит в продажбата на фланелки, тъй като 54% ​​носят неговото име. Между нашите два магазина и онлайн продажбите вече надхвърлихме цифрите си за миналия сезон за по-малко от шест месеца, и то в сегашната обстановка“, заяви Фабиен Алегр. „Това се вижда във всички отдели, независимо дали в социалните мрежи броят ни последователи се е увеличил с 50% за десет месеца и върху продажбата на фланелки, защото това е най-добрият старт, който този клуб някога е познавал.“