0

Е рлинг Халанд, футболистът на Манчестър Сити, подписа договор за повече от 22,7 милиона евро на година за 10 години с Nike – с над 227 милиона евро общо той може да се окаже най-големият спонсорски договор в историята на футбола.

„Неговите рекорди на терена оставят следа  върху бъдещето на играта и го направиха наследникът на номер 9, следващото поколение нападатели“, похвалиха се от „Найк“ за рекламната си придобивка, който в продължение на година бе разтрогнал с американската марка.

Норвежецът се „помири“ с фирмата с „посредничеството“ на Феномена – истинския Роналдо Назарио де Лима, който дълги години бе главното рекламно лице на компанията във футбола.

През януари миналата година 22-годишният норвежки нападател прекрати предишния си договор с Nike, които го спонсорираха от 14-годишен.

Оттогава Халанд си избираше да обува бутонки  Puma (Ultras), adidas (X Speedportals) и Nike (Mercurial Vapors), за да предизвика наддаване между трите големи марки за подписа му.

Английската преса публикува, че Халанд е склонил да продължи с Nike, за да последва пътя на своя идол, бразилеца Роналдо Назарио.

"Гражданите" се гаврят: Сити разпра Лайпциг 7:0 с екзекутор Халанд