0

24 са месеците, които днес навършва автомобилният сайт CarMarket.bg. 24 са и кадрите в секунда, затова и погледът на сайта е насочен към видео съдържанието при представянето на новите модели.

Успехът за всеки интернет сайт се измерва в изграждането на аудитория, която да търси информираност в него. Такава е и целта на CarMarket.bg, но освен информираност по автомобилната тематика, платформата се стреми да е обективен коректив на мнение, когато става дума за проучване на всички възможности преди закупуване на нов автомобил. Сред стремежите на специализирания сайт е и това да бъде полезен със съвети за употребяваните автомобили, на които се пада огромна част от всички тези 3,1 млн. леки автомобила, които се водят на отчет в КАТ.

В деня, в който CarMarket.bg става на две години, платформата поставя акцент върху важните теми, които ще бъдат на фокус през идните години.

Безпрецедентната трансформация в автомобилния свят

На фона на безпрецедентната трансформация, през която преминава автомобилната индустрия, CarMarket.bg се намира в уникалната позиция за развитие в един от най-интересните моменти от близо 140-годишната история, в които автомобилът е този, който движи развитието на света. Защото, ако преходът от коня към автомобила е бил воден единствено от логиката на човешкото развитие, днес в уравнението са намесени сериозно и политиците, а това прави ситуацията доста интересна, но несигурна от гледната точка на производителите.

Пред редакцията стои задачата да отговори на различните начини за комуникация, които се развиват успоредно с трансформацията както на цялата индустрия, така и на потребителските навици. И под трансформация се има предвид не само преминаването към електрическа мобилност, но и ускореното развитие на технологиите, които навлизат все повече в индустрията. До 2030 г. те се очаква да носят около $1,5 трилиона допълнителен приход за световната автомобилна индустрия.

Фокус върху видео съдържание на всички платформи

Видео съдържанието е основен начин за комуникация, който редакцията на CarMarket.bg развива в посока на представянето на новите модели, появяващи се на родния пазар. Успоредно с това се набляга и на повече видео съдържание в социалните мрежи, задача, която на пръв поглед изглежда лесна, но в действителност привличането и задържането на вниманието на потребителя не и никак лесно.

Темата „Електрификация“ под формата на нов специален проект

В момента темата “електрификация” е сред най-актуалните за индустрията, затова екипът на CarMarket.bg e подготвил нов формат за представяне на електрически автомобили. Сред специалните проекти на редакцията акцент е „Опознай България с електромобил”. Целта е един задълбочен и безпристрастен поглед върху електрическата мобилност, която предизвиква крайни мнения в нашето общество. Стремежът е към обективно представяне на всички плюсове и минуси на конкретен модел, защото електромобилът далеч не е средство само за транспорт в града. Това представяне ще бъде съпроводено с полезен сторителинг, свързан с представянето на по-малко познати забележителности в страната ни, за да е съдържанието едновременно полезно и интересно.

Съдържание, което провокира интереса на потребителите

Без значение дали редакцията на CarMarket.bg пише за темите, свързани с родината ни, които предизвикват най-голям интерес, дали темата е модерното и новите тенденции, дали се анализира моментната картина на автопазара или се отправя поглед към носталгичните времена на съветското минало и колите, за които се чакаше по десетилетие, акцентът винаги е поставен върху съдържанието, което да задържи вниманието на читателя.

На този фон появата на CarMarket.bg в портфолиото на „Нет Инфо” бе повече от логично попълнение във вертикалите на най-голямата интернет компания на българския пазар.

Днес колегите ще разрежат тортата, но това не значи, че играта някога спира, защото за стойностното съдържание винаги ще има място в нашия живот. Още повече, че тепърва навлизаме в ерата на AI и Chat GPT.