1

Д еян Неделчев е очарователен в тази жилетка, наподобяваща лехи с холандски лалета. Много добър избор, ако е тръгнал в планината, но понеже знам, че снимката е от частно парти, то настроението ми постепенно се изменя. Тоест сърдит съм на Деян, че не е запокитил някъде този естетически дискусионен вкус, с който ни се появява от години. Може би жилетката сама по себе си и на някого с типажа на Джъстин Бийбър би отивала. Но компанията й е утежнена от пъстър шал, някаква горчичена риза, пуловер с цвета на бузите на Дядо Коледа, някакъв панталон, който може да мине за продължение на ризата. До него Жана Бергендорф е избрала семпла рокличка, с която бих влязъл в препирня, ако можеше да говори. Палтенцето и то е с вид на окаяно, може пък да е сако, което още повече не бих одобрил. Иска ми се да кажа и някоя добра дума, затова нека похваля картината зад гърба им.

Азис с щайга на китката, Галена - с трафопост

В една и съща... галенова лаборатория ли е добиван черният цвят на Галена и Азис, че ми се вие цвят от естетически недостиг тук. Никакво въображение, което да изтъкне звездния статут на изпълнителите. Никакви пайети, никакво розово, отсъствие на всякаква сценичност. Няма тръпка в избора на черното, то е затъмнило дори красивото лице на Галена. Чудя се каква е тази щайга на китката на Азис, то било часовник. Бива ли човек да носи градския часовник на китката си, то оттам може да идва израза мека китка. Тоест омеква ти китката, като носиш такива огромни часовници. Обеците на Галена галено мога да нарека трафопост, защото ако те не произвеждат ток или са част от техническото й оборудване за сцена, нямат място там.

Мегз плисва червено в лицето ни

„Уважаеми пътници, моля затегнете коланите...“ Това ми се причува, докато съзерцавам госпожа Мегз, облечена по действителен случай на стюардеса. Авиолиниите ни наистина биха имали нужда от подновяване на униформите си, затова Мегз може да се възползва от възможността. След като светлинните сигнали за коланите угаснат, виждам, че тя изобщо няма колан. На подобно сако би отивала една огромна сребриста тока, така погледът би изпуснал гледката на тази шапка. Или поне би се разсеял временно. Човек трябва да има голямо сърце за модата, а това, което е поставила в деколтето си, е направо дрънкулка.

Мария облечена в блажна боя

Какво палаво безумие излъчва дрехата, в която Мария едва се е побрала. Притрепваща от оперетност, да не кажа кабаретност, дрешката е като разлята блажна боя, която по пътя си е срещнала пайети и дрънкулки. Защо пък не, гаджето ми казва, че гледал в някакво транс шоу подобна дреха, която на тъмно даже му била харесала. Миме, не го слушай моето гадже, той ако имаше вкус, нямаше да е с мен. Нейсе. Не ми допадат ръкавите, дремещи между усещане за държащи камшик или обръч. Прическата не отива на нито един детайл от облеченото, а ако е танцувала така, то интересно ми е да видя запис как косите са посипвали прическата на партньора и по танц.

Даниел Спасов въвежда шевици в модата

Прекрасен Даниел Спасов, облечен в част от много стар северняшки костюм. За целта на тази оригинална дреха са използвани само шевиците, които са пришити на нов плат. Спазена е старата традиция на мъжкия северняшки костюм, по-скоро този от Ссеверозападна България. Новото е, че е направен като съвременен костюм, но елементите са стари и оригинални. Този стил наподобява на дизайнера Васил Петрийски, но изпълнението е на друг автор. Допада ми геометрически правилното разпределение на шевиците и онзи абзац от тях, малко над обувките. Даниел Спасов, като легенда в народното пеене, се явява естетически защитник и пазител на българския фолклор, за което получава тази похвала.