П реди броени дни във Варна отвори врати новият прогресивен автомобилен комплекс на „Мото-Пфое” за клиентите в морската столица и региона. Модерният функционален и луксозен комплекс се състои от изцяло самостоятелни автомобилни шоуруми за марките Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, изградени според най-актуалните стандарти на производителите.

Преди броени дни във Варна отвори врати новият прогресивен автомобилен комплекс на „Мото-Пфое” за клиентите в морската столица и региона. Модерният функционален и луксозен комплекс се състои от изцяло самостоятелни автомобилни шоуруми за марките Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, изградени според най-актуалните стандарти на производителите.

През настоящата година „Мото-Пфое” стартира мащабен инвестиционен проект в мрежата си от търговско-сервизни комплекси в страната, който ще приключи през 2021 г. Първият изцяло обновен фирмен комплекс по тази програма, отговарящ в пълна степен на високите стандарти на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, е този във Варна. Новият представителен център на компанията в морската столица на България въплъщава духа и философията на автомобилните марки в портфолиото на „Мото-Пфое”.

Специално за церемонията по откриването във Варна пристигнаха Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Сумитомо Корпорация Европа, Чаба Лакатош, регионален мениджър на Volvo за Централна, Източна Европа и Африка, и Масухиро Ояма, Димо Николов и Атанас Фурнаджиев, управители на „Мото-Пфое”. В официалната пресконференция участие взе и Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково, на чиято административна територия се намира ексклузивният център за автомобили срещу летище Варна.

Концепцията с арка на марките Jaguar и Land Rover цели да постави собствениците на британските марки в центъра на вниманието и

в сърцето на бизнеса с лукс, удобство и функционалност,

заради които те избират автомобилите си. Сега вече и в специализирания шоурум във Варна е въплътена ексклузивността и в най-дребния детайл на всеки комплекс с арка по света на Jaguar и Land Rover.

Шоурумът на Volvo представя по забележителен и модерен начин великолепните продукти на шведския производител. Архитектурният дизайн и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Финият, изчистен и семпъл стил вдъхновява ценителите с уютната атмосфера на топла скандинавска къща.

Отделният шоурум на Ford се отличава с модерен дизайн

и иновативни технологии, влагани в една от най-динамично развиващите се напоследък масови автомобилни марки. Новият шоурум на Ford във Варна е повлиян от новата естетика на марката, съобразена с внедряващия се отскоро навсякъде по света стандарт Ford Store.

За почти всички елементи в новия комплекс на „Мото-Пфое” във Варна – от рекламните и указателни табели и пилони, през настилките, мебелите и дори видео екраните, са използвани доставчици, утвърдени от производителите на глобално ниво. Вложените огромни средства се аргументират с убедеността на компанията, че тази фирмена идентичност ще допринесе за още по-голяма лоялност на ценителите на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover в града и региона. И още една добра новина за клиентите – до края на месец ноември, по случай откриването на комплекса във Варна,

„Мото-Пфое” предлага уникални преференции за покупка и обслужване,

вариращи като условия за четирите марки в портфолиото на фирмата. Пълна и подробна информация може да се получи от търговските консултанти в изцяло обновения комплекс на компанията във Варна.

Компанията „Мото-Пфое” разгръща своята мащабна инвестиционна политика, по която първият изцяло обновен търговско-сервизен комплекс е този във Варна, вече като част от глобалната Sumitomo Corporation. Тя е една от най-големите японски финансово-търговски корпорации, със

100-годишна история, 900 собствени компании и над 75 000 служители по целия свят,

включително тези в България. Sumitomo Corporation развива своя дейност и има интереси в разнообразни сфери – от природни ресурси, енергетика и транспорт, включително автомобили, до продажбата на всякакви стоки към крайни клиенти. Корпорацията постоянно търси поле за следващи успешни инвестиции.

„Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и затова продължава да инвестира в търговската мрежа на „Мото-Пфое”. Нашият подход към клиентите можем да опишем с японската дума omotenashi (гостоприемство), което означава, че се отнасяме към тях с уважение и респект, без да очакваме насреща благодарност или отплата”, сподели Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Sumitomo Corporation Европа.