Н ационалната здравноосигурителна каса (НЗОК) пуска мобилно приложение за гражданите. То ще бъде активно от следващата седмица, съобщиха от там. То ще предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация, чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал.

Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) пуска мобилно приложение за гражданите. То ще бъде активно от следващата седмица, съобщиха от там. То ще предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация, чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал.

Чрез рубрика „Обратна връзка“ здравноосигурените ще могат да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките. За ползването му не е необходимо да се въвеждат лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания и лечение. Анкетата за попълване е лесна и не изисква много време.

За потребители с операционна система Android, като се изпише „НЗОК“ в поле Търсене в Google Play или чрез следния QR код  (Виж снимка 1).


За потребители с операционна система iOS - в App Store или чрез следния QR код  (виж снимка 2).

В момента приложението е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица, увериха от НЗОК. Обратната връзка с гражданите е от особена важност за касата в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности. Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, казаха още от там.