К уриозен обрат може да получи сагата Пике – Шакира, съобщават АВС и други испански медии. Тъкмо когато поутихна медийната шумотевица около раздялата между футболиста и колумбийската певица след 12-годишна връзка, се заговори за „отмъщението на Шакира“.
Оказва се, че има вариант защитникът на Барселона да стане подвижна реклама на най-новия албум на звездата. Тъй като клубът сключи спонсорски договор с Spotify, а Шакира издаде Monotonia, в социалните мрежи се коментира възможността играчите на Барса да носят на екипите си логото на певицата.
Pobre Piqué
— Xavier Morales 🔃 (@XaviMoralesCse) October 19, 2022
Según medios españoles por el contrato de Spotify y el Barça, la camiseta del Barça tendrá que poner el logo de Shakira, porque Shakira lanzara miraba canción y se prevé que llegue a un gran número de reproducciones
Piqué jugara con una camiseta el nombre de su ex pic.twitter.com/75x6ThZ2vJ
Появиха се и колажи как би изглеждала фланелката на Пике с изписано „Шакира“ на гърдите му. Барселона постигна споразумение със Spotify миналото лято да бъде основен спонсор на първия футболен отбор. Договор, който освен смяната на името на стадиона, предвиждаше и реклама на фланелката.
Идеята е тя да бъде динамична и нетрадиционна, т.е. в допълнение към логото на платформата за стрийминг, споразумението постановява, че фланелката на отбора ще бъде и витрина за популяризиране на изпълнители, свързани и с марката.
Дебютът направи Дрейк, известният канадски рапър, чието лого на бухал беше носено от Барса в Ел Класико миналата неделя, за да подчертае статута му на първия изпълнител, достигнал 50 милиарда гледания в Spotify.
Което води до Шакира, възбудила фантазията на потребителите на Туитър през последните дни как Жерар Пике носи логото на майката на децата му върху екипировката си.
Засега всичко това са спекулации и нито Барса, нито Spotify дори намекнаха нещо официално, но предстоящото издаване на новия албум на колумбийската звезда е идеален повод за гавра с Пике.
Шакира от своя страна е потопена в промоцията на песента, която издаде с Ozuna, с ясно послание сякаш към Пике: „Ти вече не беше същият, остави ме заради нарцисизма си.“
Споразумението, подписано между Барса и Spotify, ще донесе на клуба около 240 милиона през първите четири години.
Освен това промяната в името на стадиона ще означава приходи от 180 милиона за Барса през следващите 12 години.