За да бъдем почтени към техническия сержант Джъстин Уилдер, дори и ако този проект се провали, то това ще бъде неговата втора най-шантава кола. Другата е хотрод 1936 Ford, направен с любов, чието огнено дихание успя да стресне група от началници. „Това в по-голямата си част е пикап от 1936, ни каза сержант Уилдер с педантично изработен покерджийски израз на лицето. Това нещо е живяло в полетата Орегон за 50 години или нещо такова, и през него са минавали говеда. Аз разпитах фермера за него и той ми го даде. С чук оформихме задницата заедно с моя чичо. Предната част е Model A, джантите са боядисани, но оригинални, кормилната колона е от мотокар, задвижването е взето от Mustang от края на осемдесетте, а мигачите са от стар школски бус. Резервоарът за гориво е варел за бира от San Francisco Brewing Company”. Джъстин потвърди, че е доста предизвикателно да го караш из бабунестите второстепенни пътища на Източна Англия, но това се отнася най-вече за пушека от гуми и пламъците. Много пламъци. „Харесвам да направя от нещо, което не създадено, да е бързо, да стане наистина бързо”, казва той. „Също така ми харесва да мисля, че ако нещото е добро, за да се движи, то може да надмине себе си”. Сержант Уилдър, ние бързо заключихме, разбрахме, е нещо като учен, когато става дума за завинтване, което е понятно, като отчетем, че работата му е да поддържа самолет за 40 млн. долара да се държи във въздуха.
Друга атракция е 1968 Pontiac Firebird, един 1968 Camaro SS, различни тунинговани Jeep, включително специфициран Rubicon, чифт нови Camaro и 1967 Mustang Fastback. Горд собственик на последния техническият сержант Арт де ла Фуенте, който го е карал по целия път от щата Вашингтон до Аляска, където е служил навремето си. „Карал съм и скапан миниван за кратко време, казва той. После един ден разбрах, че мой добър приятел е убит от самоделна бомба в Афганистан. Когато се прибрах вкъщи, не бях в добро настроение и казах на жена ми, че достатъчно съм карал сакати коли. Така намерих този Mustang и го купих. За първите три дни му навъртях повече километри, отколкото предишният собственик бе направил за 10 години”.
Пълния текст четете в новия брой на списание BBC TopGear България Монитор