0

Б ългаринът инж. Снежан Иванчев патентова специалната тинктура „Снежалин“, която бори кръговия косопад. „Тази болест няма нищо общо с имунната система, защото ако това беше така, то трябваше да се борим с нея отвътре, било то с таблетки или инжекции. Аз унищожавам агента отвън, с няколко капки от тинктурата“, обяснява инж. Иванчев, който от години живее в Цюрих. Той пояснява, че болестта се храни с косата и не й позволява да израсне, но не поразява корена на косъма. По думите му над 350 000 души страдат от този проблем у нас, а в немскоговорещите страни те са повече от 4,5 млн.

Механизъм

Инж. Иванчев обяснява, че за да се реши проблемът завинаги, е необходимо само едно нанасяне от тинктурата. „Тя се нанася с клечка за уши посредством кръгови движения. Единственият страничен недостатък е, че по време на намазването щипе като изгорен от коприва. Това трае около 30 мин.“, пояснява той. Откривателят обяснява, че след намазване зоните побеляват и пациентите не трябва да се мият в рамките на два дни, а на третия започва белене на кожата по подобие на това, което получаваме след изгаряне на плажа. Той препоръчва скалпът да се маже с крем „Здраве“ веднъж на ден. „Косата се възстановява между една и три седмици“, подчертава създателят на тинктурата. Инж. Иванчев пояснява, че козметичният продукт се съхранява в хладилник, където е в кристална форма. Промяната на агрегатното състояние става, като се потопи в гореща вода.

Открития

Иванчев споделя, че дядо му разкрива на проф. Пасков как да лекува детския паралич с „Нивалин“, който съдържа блатното кокиче. Чичо му инж. Стефан Иванчев пък създава формулата на верото, която патентова през 1973 г., но след изтичане на патента през 1993 г. всички фирми го взимат и така до днес препаратът се използва за миене на съдове. „Няколко години по-късно прави екип и правят т.нар. ПВЦ, с което се правят пластмасовите легени, корита, тръби“, изтъква той и добавя, че чичо му е бил началник на отдел в завод в Девня. Пред „Телеграф“ той обяви, че работи върху създаването на магнитния двигател, който се влага във високоскоростните влакове, като така ще свали всички самолети между столиците в ЕС, защото той ще се движи в тунел и ще развива скорост от порядъка на 600 км/ч. „От Цюрих до Берлин ще се стига в порядъка на 60-90 мин.“, посочва електроинженерът по професия.